Vraag

Energiecontract

  • 9 July 2022
  • 1 reactie
  • 715 Bekeken

Via VEH kreeg ik in februari een contact aangeboden van NLE. Daaruit bleek, dat ik ongeveer 260 euro per maand zou gaan betalen voor energie. Ik heb dat aanbod geaccepteerd. In mei kreeg ik de jaarafrekening van vorig jaar en de mededeling, dat mijn voorschotbedrag 343 euro zou worden.

Om een en ander nog eens na te rekenen, heb ik zowel VEH als NLE gevraagd mij het oorspronkelijk bod van februari nog eens toe te sturen. Dat schijnt niet te kunnen. Zowel VEH als NLE zeggen, dat ze dat niet meer hebben. Hoe kan dat?

Het bod gold toen als een eenmalig bod voor maximaal 8000 leden van VEH. Er moet toch iemand zijn, die nog wel weet wat de tarieven van dat bod waren.

Als iemand ook gebruik heeft gemaakt van dat aanbod van NLE, dan zou ik dat graag horen.

Bij voorbaat dank

 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 2

Hoi @F. van t E de community is voor vragen over verduurzamen en niet voor inhoudelijke vragen of klachten over specifieke individuele vragen. Dit verloopt uitsluitend via onze Klachtenservice. Je hebt reeds contact gehad met ons hierover gehad. Via onze Collectieve Inkoop Energie sluit je een vast tarief af voor de kale levertarieven en leveringskosten voor de duur van 1 jaar of 3 jaar. Deze heb je bij acceptatie ontvangen. Het termijnbedrag wordt bepaald door de energieleverancier. Heb je nog vragen? Dan kun je telefonisch contact opnemen via 033 450 77 50. Van maandag tot donderdag van 09.00 tot 21.00 en op vrijdag van 09.00 tot 16.30. Deze topic wordt gesloten om de hierboven eerder genoemde reden. Groet, Stephanie