Vraag

Advies gevraagd over vervolgstappen na energiescan

  • 18 September 2020
  • 0 reacties
  • 166 Bekeken

Ik bezit een bovenwoning (onderdeel van VVE/beschermd stadsgezicht) in de binnenstad van ‘s-`Hertogenbosch en laat deze woning dit jaar volledig renoveren. Eén van de doelstellingen van deze renovatie is om de woning te verduurzamen. De woning is niet geïsoleerd (steensmuren/enkel glas). Er valt dus nogal wat te winnen. Ik heb een energiescan laten uitvoeren door “Brabant woont slim". Dit onderzoek biedt op zich wel aanknopingspunten om te gaan verduurzamen, maar de maatregelen zijn nog al kwalitatief en "hoog over” beschreven. Er worden geen uitspraken gedaan over investeringsbedragen en/of terugverdientijden.

 

Ik worstel met de vervolgstappen na oplevering van zo'n energiescan.  Ik ben op zoek naar een partij in de omgeving van 's-Hertogenbosch die mij adviseert in de te maken keuzes  in zo'n verduurzamingstraject en de energiescan van “Brabant woont slim” door vertaald in een gedetailleerd plan/bestek dat ik aan mijn aannemer kan geven.

 

Alle adviezen en/of suggesties zijn welkom. Zowel in de vorm van aanpak als partijen die zo'n service  kunnen bieden (bij voorkeur in de regio rondom 's-Hertogenbosch).


0 reacties

Geen reactie

Reageer