Het weekoverzicht van 7 juni. We gaan bijna naar de 700 leden!

• 7 juni 2019
  • 0 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Het is weer tijd voor een nieuw weekoverzicht. En bereid je voor, het lijkt vanavond weer flink te gaan bliksemen. 🌩

Interessante Topics

@JWD Heeft een enquête geplaatst over de aanlegkosten van een bodembron. Leuk als jullie meedoen!

In dit topic kun je een overzicht vinden van de meest gebruikte energie bespaarmanagers. Ik heb een lijstje gemaakt van alle bespaarmanagers die jullie genoemd hebben en dit gemarkeerd als beste antwoord. Elke nieuwe bijdrage zal ik in het lijstje benoemen.

Ik kan me verder goed voorstellen dat meer mensen in een flatgebouw wonen en willen weten hoe ze hier het beste gebruik kunnen maken van zonnepanelen. @EllenJ heeft hier een topic over gestart. Reageren jullie hier ook op? Leuk als we Ellen verder kunnen helpen.

Waterzijdig Inregelen

Verder ben ik benieuwd naar de verhalen van communityleden die ervaring hebben met waterzijdig inregelen. Ik zie dat er hier al een topic is aangemaakt die dit onderwerp aansnijdt, maar zou iemand het leuk vinden om in een nieuw topic uit te leggen wat waterzijdig inregelen precies is? Ik kan me goed voorstellen dat leden die hier nog niet veel van weten dit wel zouden willen namelijk. Wie weet kunnen we dit topic wel uitlichten via Facebook en Twitter!

Deel de community met je vrienden!

Ben je zelf actief op de community en plaats je regelmatig nieuwe topics? Deel je topic eens via je eigen social media en vriendenkringen. De community is altijd op zoek naar geïnteresseerde leden die graag hun ervaringen, tips en kennis willen delen.

Fijn weekend allemaal!

0 reacties

Geen reactie

Reageer