Nieuws

Maandoverzicht van december: wat is er deze maand allemaal gebeurd op de community?

• 31 december 2019
  • 0 reacties
  • 132 Bekeken
Maandoverzicht van december: wat is er deze maand allemaal gebeurd op de community?
Reputatie 4
Badge +3

Nieuwe leden 

Deze maand is de community gegroeid van 1288 naar 1318 leden. Welkom allemaal op de community van Vereniging Eigen Huis. Kennen jullie de weg al een beetje? Laat het weten in de comments als je een vraag hebt over het gebruik van dit platform. 

De meest populaire discussies

Deze discussies waren in de maand november het meest populair: 

Is een ionisatie-cv ketel wel zo goed als wordt beweerd? @MachielB, een van onze experts heeft een antwoord gegeven op je vraag. Had je dit al gezien? 

Hoe voorkom ik condens op dubbel glas ? @HermaF deze vraag is beantwoord door @Rakker. Heb je hier iets aan gehad? Ik hoor het graag! 

Scheelt het veel in stookkosten wanneer ik mijn dubbelglas(1989) op de begane grond vervang in HR ++ glas? @BK je vraag is beantwoord door @Driepinter. Kun je zo verder? Ik hoor het graag van je. 

Wie heeft ervaring met de slimme radiator ventilator @RogierT ook jouw vraag is beantwoord door @Driepinter.  Ik hoor graag of je zo verder kunt. 

Het is altijd zinvol om het antwoord (als dat er is) op je eigen vraag te markeren als ‘beste antwoord’. Op die manier kunnen andere leden met dezelfde vraag gelijk gebruik maken van jouw opgedane kennis. 

@HermaF en @MariëtteD jullie hebben je deze maand voor het eerst ingeschreven bij de community van vereniging eigen huis en jullie zijn nu al enorm geliefd! Herma heeft 14 likes gekregen op haar activiteiten en Mariëtte 11 likes. Ga zo door! Wat hopen jullie het meeste uit deze community te halen? 

Gelukkig nieuwjaar! 

Aan alle oude en nieuwe leden een gelukkig nieuwjaar! Laten we er een mooi duurzaam en groen jaar van gaan maken met z’n allen. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer