Nieuws

Maandoverzicht van februari: De community is jarig!

• 3 maart 2020
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken
Maandoverzicht van februari: De community is jarig!
Reputatie 4
Badge +3

De community blijft groeien 

Sinds dat deze community in februari live is gegaan zijn het aantal leden gegroeid van 90 naar bijna 1500 leden. Er zijn sindsdien in totaal 509 topics aangemaakt waar in totaal 4006 reacties op zijn gekomen. Wat ook erg mooi is om te vermelden is dat van alle vragen die er gesteld zijn, bijna 90% beantwoord is door andere communityleden. Ik wil hier met name de ambassadeurs van de community voor bedanken: 

@Driepinter @darkfiber @Anne @GeertN @JWD @Photoncatcher @HenkDaalder @Dylan enorm bedankt voor jullie bijdragen dit jaar. Zonder jullie zou de community geen succes zijn geworden. :raised_hands:

Ook ambassadeur worden?

Wil je ook ambassadeur worden van de Community van vereniging Eigen Huis? Je krijgt dan toegang tot een afgesloten subforum waar alleen ambassadeurs toegang tot hebben en je krijgt de rank ‘verduurzamer’ die achter je username zal verschijnen. Een verduurzamer is elke week actief op het forum en stelt zich behulpzaam en respectvol op tegenover andere communityleden. Een gever van het goede voorbeeld! Daarnaast vragen we je af en toe om met Vereniging Eigen Huis mee te denken over nieuwe diensten of om een nieuwe dienst als eerste uit te testen. 

@Dekker-Lochem,@.Jaap. @Rakker spreekt de rol ambassadeur jullie aan? Jullie komen in aanmerking. Je kunt het me laten weten in de reacties op dit topic of via een privébericht. 

De populairste topics van februari

De meest interessante discussies lichten we uit in het magazine van Vereniging Eigen Huis. Schroom daarom niet om een discussie te starten of rijker te maken. Wie weet word je wel gepubliceerd! 

Tip:

Zou je graag willen dat jouw discussie in het blad komt? Dan kun je me natuurlijk ook altijd een privébericht sturen. We nemen elke tip serieus in overweging. 

Nieuwe actieve deelnemers

Elke maand komen er weer nieuwe actieve communityleden bij. Jullie activiteit op de community blijft niet onopgemerkt! 

@Elian @Olav @Stefan_vdF @cirfiid @AlbertL ga zo door en welkom op de community van Vereniging Eigen Huis! 

1 reactie

Dank je. Ik zal ons project waarschijnlijk nog wat verder gaan delen met de community.

Reageer