Nieuws

Maandoverzicht van Januari: 107 nieuwe leden!

• 4 februari 2020
  • 0 reacties
  • 74 Bekeken
Maandoverzicht van Januari: 107 nieuwe leden!
Reputatie 4
Badge +3

Meest actieve leden :crown:

De community blijft groeien en groeien en telt inmiddels 1432 leden. In de maand januari waren de volgende leden in het bijzonder zeer actief en behulpzaam: 

• @Anne, je staat deze maand weer bovenaan in de rankings. Enorm bedankt voor je zinvolle bijdragen en discussie starters. Heb je een vraag over het isoleren van je vloer? Anne weet hier raad mee. In dit topic zie je zijn beste tips en trucs. 
  • @Dekker-Lochem is met 23 reacties en een nieuw topic ook weer erg actief geweest. Lees hier het verhaal van Dekker-Lochem over zijn duurzame boerderij woning uit 1910. Bedankt voor het mooie en inspirerende verhaal! 
  • Ook @Driepinter heeft zich weer flink laten zien deze maand. Driepinter is al sinds het begin van de community erg actief en heeft zich sindsdien altijd ingezet om andere communityleden te helpen. Bedankt voor het geven van het goede voorbeeld! 
  • @KlaasT heeft 13 reacties gegeven op verschillende topics. @KlaasT, je hebt zelf nog geen topic aangemaakt. Waar zou je over willen schrijven? 

Zonder de inzet van betrokken communityleden bestaat er geen community. Jullie inzet wordt enorm gewaardeerd en ik kijk uit naar wat jullie nog meer voor de community kunnen gaan betekenen. Ga zo door! 

Ledenpanel

Deze maand heeft ook voor het eerst een onderzoek met het ledenpanel plaatsgevonden in een afgeschermd forum op de community dankzij @Angelo en @CristelE. Lijkt het je ook leuk om mee te doen aan een onderzoek? Stuur Angelo dan een privéberichtje! 

Populairste discussies

Deze discussies waren deze maand het meest populair: 

1. Wat zijn duurzame bouwmaterialen? @WBV, is er al een materiaal die je bent gaan gebruiken? Wat gaf de doorslag? Ben je tevreden? Ik hoor het graag! 
  2. Oud huis redelijk goed geïsoleerd; wat is nog mogelijk en is warmtepomp icm finoven mogelijk? @WilliamS, Ben je al verder gekomen met het verduurzamen van je oude huis? Heb je nog iets nodig?
  3. Isoleren van kruipruimte/kelder @ArthurW Is je kruipruimte/kelder al mooi geïsoleerd? 

Heb je een onderwerp waar je graag een artikel over zou willen schrijven? Een checklist bijvoorbeeld of een gebruiksaanwijzing voor een specifiek product? Ik kan die mooi voor je opmaken en op de community plaatsen onder de noemer ‘Door de community’. Stuur me een privébericht als je hier interesse in hebt

0 reacties

Geen reactie

Reageer