Nieuwe deelnemers
In de maand mei hebben
- Hoe krijg ik energielabel A voor mijn woning.
@Jenneke Ben je hier al iets wijzer over geworden? Welke methodes heb je gehanteerd?
- Misleiding wat betreft korting op zonnepanelen
@Kor van Timmeren , vond je het antwoord van@Anne behulpzaam? Ik hoor het graag van je - Split-unit-airco
@fotobieb is het al gelukt met het opdoen van inzichten en ervaringen rondom de split-unit-airco? Ik hoor het graag van je! - Zonnepanelen op een nieuw te plaatsen dakkapel
@Marianne Heb je al een partij gevonden die en de zonnepanelen en dakkapellen kan plaatsen? - Oplossen storingen zonnepanelen Zijn de storingen van je zonnepanelen inmiddels verholpen?
- Recreatiewoning aankopen. Heb je al een mooie recreatiewoning gevonden? Ga je die toevallig ook isoleren? ;)
- GSM-verbinding liftinstallatie. Interessant project
@Pia T. ! Kun je ons hier inmiddels al wat meer over vertellen? - Subsidie HR++ glas i.c.m. nieuwe isolerende (kunststof) kozijnen.
@SaDe Is het gelukt met het aanvragen van de subsidie? Heb je de maatregelen kunnen nemen die je wilde? Laat het ons weten! :)
Als je een vraag hebt gesteld op de community kun je de reactie die voor jou het meest behulpzaam was markeren als ‘beste antwoord’. Op die manier profiteert de rest van de community ook gelijk van jouw vraag!
Missen jullie iets?
Ik hoor ook graag van jullie op dit moment iets op deze community zouden willen doen wat nu niet mogelijk is. Als je hier een idee voor hebt kun je die hier posten. Ik ben benieuwd.