News

Maandoverzicht van november: wat is er deze maand allemaal gebeurd op de community?

• 5 december 2019
  • 0 reacties
  • 143 Bekeken
Maandoverzicht van november: wat is er deze maand allemaal gebeurd op de community?
Reputatie 4
Badge +3

Nieuwe leden 

Deze maand is de community gegroeid van 1230 naar 1288 leden. Welkom allemaal op de community van Vereniging Eigen Huis. Kennen jullie de weg al een beetje? Laat het weten in de comments als je een vraag hebt over het gebruik van dit platform. 

De meest populaire discussies

Deze discussies waren in de maand november het meest populair:

Vrijwel alle HR-ketels (condenserende ketels) staan verkeerd afgesteld (cv-temperatuur) @Driepinter Heb je uit deze discussie gehaald wat je er uit wilde halen? Ben je nog tot nieuwe inzichten gekomen? 

Is een ionisatie-cv ketel wel zo goed als wordt beweerd? @MachielB, heb je deze discussie ook al gezien over dit onderwerp? Ik hoor graag of je al meer info hebt kunnen winnen over de ionisatie ketel. 

Is zo'n particuliere windmolen in de vorm van een wokkel beschikbaar in Nederland? @twolters, ik zie dat Driepinter het beste antwoord heeft kunnen geven op jouw vraag. Is je vraag ook daadwerkelijk beantwoord? Weet je toevallig hoe zo’n windmolen in de vorm van een wokkel specifiek heet? :grin:

Heeft iemand meer kennis/ervaring met terugwin-units als de Inventum-spaarpomp? Deze discussie is vrijwel vanaf het begin van de community zeer populair. Moet Vereniging Eigen Huis hier meer informatie over geven? Ik hoor het graag. 

Waar op letten bij aanschaf infrarood paneel? @Eloo heb je inmiddels een infraroodpaneel aangeschaft? Zo ja welke. Zou je hem aanraden aan andere leden? 

Het is altijd zinvol om het antwoord (als dat er is) op je eigen vraag te markeren als ‘beste antwoord’. Op die manier kunnen andere leden met dezelfde vraag gelijk gebruik maken van jouw opgedane kennis. 

Nieuwe leden 

De volgende nieuwe communityleden hebben zich in de maand november al gelijk goed laten zien. Welkom op de community! Vinden jullie het een fijne plek? Zouden jullie sommige dingen misschien anders zien? Laat het vooral weten in de comments 

• @WJ4IoT Welkom! Interessante username, zou je ons kunnen vertellen hoe je hier op bent gekomen? :bulb:
  • @ThT Welkom op de community! Je hebt deze maand een topic aangemaakt en vier reacties achtergelaten. Daarnaast heb je ook al je eerste like ontvangen. Goed bezig! 
  • @HansvanR Heb je al iets zinvols uit de community kunnen halen? 
  • @RenéS Je hebt tot nu toe vier reacties achtergelaten. Is er misschien een topic waar je zelf over zou willen praten? Schroom dan niet om een topic zelf aan te maken. De community is er door en voor jou! :muscle:
  • @ErwinM Welkom op de community. Zou je nog meer willen vertellen op de community over infraroodpanelen? 

Bedankt voor jullie eerste bijdragen aan de community. Ik hoop er nog veel meer te zien! :grinning:

Kennisbank verenigingeigenhuis.nl 

De kennisbank van Vereniging Eigen Huis Staat vol met handige tips en stappenplannen die je helpen met het verduurzamen van je eigen woning. Naar aanleiding van de meest gevoerde discussies heb ik daarom nog een aantal artikelen voor jullie uitgelicht: 

Zijn er überhaupt nog kennisthema’s die volgens jullie ontbreken op de website? Laat het dan weten in de comments. Ik ga bij de kennisexperts dan navragen of zo’n artikel geschreven kan worden. Jullie input is heel waardevol. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer