News

Maandoverzicht van oktober: wat is er allemaal gebeurd op de community?

• 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 307 Bekeken
Maandoverzicht van oktober: wat is er allemaal gebeurd op de community?
Reputatie 4
Badge +3

De community blijft groeien 

Oktober was een goede maand voor de community! In deze maand is de community gegroeid naar 1230 leden en heeft inmiddels tachtig procent van de community een antwoord gevonden op haar / zijn vraag. 

De meest populaire discussies 

Op de volgende discussies werd er in de maand oktober veel gereageerd: 

Het is altijd zinvol om het antwoord (als dat er is) op je eigen vraag te markeren als ‘beste antwoord’. Op die manier kunnen andere leden met dezelfde vraag gelijk gebruik maken van jouw opgedane kennis. 

De meest gewaardeerde leden 

• Een flinke shout out naar @Anne die deze maand 49 reacties heeft geplaatst, 31 likes heeft ontvangen en op vier vragen het beste antwoord heeft gegeven. Goed bezig! :muscle:
  • Ook @Driepinter heeft zich weer flink laten zien deze maand. Hebben jullie zijn ideeën voor Vereniging Eigen Huis al eens gezien? Die kun je hier vinden. 
  • @darkfiber is vooral actief binnen het subforum Isoleren. Heb je dus een vraag over de isolatie van je woning, tag darkfiber dan! Trouwens,@darkfiber, hoe ben je op je community username gekomen? Kun je hier iets meer over vertellen? :eyes:
  • @jvdleeuw is deze maand erg actief geweest binnen het subforum Besparen. Bedankt voor al je hulp tot nu toe! 
  • @McMelloW,@MichielT en@HenkDaalder zijn samen zeer actief geweest bij het subforum Duurzaam Verwarmen Wat willen jullie nieuwe leden als tip meegeven omtrent dit onderwerp? 

Enorm bedankt voor jullie bijdragen deze maand. Zonder jullie, geen community! 

Kennisbank verenigingeigenhuis.nl 

De kennisbank van Vereniging Eigen Huis Staat vol met handige tips en stappenplannen die je helpen met het verduurzamen van je eigen woning. Naar aanleiding van de meest gevoerde discussies heb ik daarom nog een aantal artikelen voor jullie uitgelicht: 

1 reactie

Reputatie 6

@PieterV darkfiber of dunklefaser - ongebruikt glasvezel, moet nog “verlicht” worden. - Hoe ben ik erbij gekomen? - Op het lokale glasvezelforum van toen xmsnet had ik deze naam gekozen en daarna recycled. Ik hou van recycling, m.n. goede ideeën.

Reageer