Nieuws

Meer dan 1500 leden!

• 16 april 2020
  • 0 reacties
  • 52 Bekeken
Meer dan 1500 leden!
Reputatie 4
Badge +3

Nieuwe mijlpaal 

Sinds dat de community in februari 2019 live ging hebber er tot nu meer dan 1500 huizenbezitters (in spé) zich aangemeld op de community om te praten over het verduurzamen of kopen van een woning. Dat is iets om te vieren.

@Rob Bot je bent het 1500ste lid van de community, hoera! :grin: Leuk als je iets over jezelf vertelt. Waarom ben je lid geworden van de community? Ben je ook lid van Vereniging Eigen Huis? Wat zou jij andere huizenbezitters graag mee willen geven? Ik ben erg benieuwd! 

Applaus voor de verduurzamers

In afgelopen anderhalf jaar zijn er een aantal leden opgestaan die graag het voortouw wilden nemen in de gesprekken over het verduurzamen van een woning. Ze zijn zo behulpzaam en actief geworden op de community dat ze zich met trots de ‘verduurzamers’ van de community mogen noemen. 

@Anne @Driepinter @Rakker @Dekker-Lochem @GeertN @.Jaap. @darkfiber @JWD jullie bijdragen op de communtiy hebben er voor gezorgd dat dit een plek is waar veel leden een antwoord hebben kunnen vinden op hun verduurzaming vraag. Zonder jullie, geen community! 

Meest bekeken topics van maart 

In de maand maart waren de volgende topics het meest populair 

Wie heeft ervaring met spouwmuur isoleren met Thermofoam van Thermo Solutions

Is een ionisatie-cv ketel wel zo goed als wordt beweerd?

Ervaringen met spouwmuurisolatie 

Hoe moet ik gegevens van de Growatt omvormer te interpreteren?

Corona

De coronacrisis raakt ons allemaal. Ik ben benieuwd of er leden zijn die door de coronacrisis moeite hebben met het kopen of verkopen van een huis en of er leden zijn die nu problemen ondervinden met het verduurzamen van hun huis. Laat het vooral weten in de comments! 

0 reacties

Geen reactie

Reageer