De Vereniging Eigen Huis Community bestaat nu ruim drie jaar en kent inmiddels een groep trouwe leden die elkaar helpt, adviseert en tips geeft. En nog steeds groeit het aantal leden van de community maandelijks. Bedankt daarvoor!
Het is tijd om vanuit Eigen Huis meer aandacht te geven aan de community. De opzet van de Vereniging Eigen Huis Community verandert niet: je bent hier nog steeds aan het juiste adres met vragen over het verduurzamen van je huis, de koop van een nieuwe woning of wonen in een appartementengebouw (VvE). Maar er zullen wél zo nu en dan nieuwe sub-community’s worden toegevoegd. Gisteren opende ik er bijvoorbeeld een over langer zelfstandig thuis wonen. Ook zal ik de topics op de homepage vaker wisselen en de community gaan opruimen.
De afgelopen tijd zagen jullie misschien al korte berichten van mij voorbijkomen. Het is een mooi moment om mezelf nu voor te stellen. Inmiddels werk ik elf jaar bij Vereniging Eigen Huis. Eerst schreef ik voor Eigen Huis Magazine over verduurzamen, later werd ik eindredacteur van dit maandblad en sinds vorig jaar combineer ik dat met het beheer van de community. Ik woon in een jarenzestighoekwoning, waar mijn man en ik niet uitgeklust raken.
Ik kijk ernaar uit om de community met elkaar nóg levendiger te maken. Tips? Stuur me gerust een privébericht.
Groeten, Marijke