Beantwoord

Hoe beheer ik mijn mail instellingen voor de Community?

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

Ik heb nogal een volle mailbox van alle fora en nieuwsbrieven waar ik in de loop van de jaren op geabonneerd ben geweest. Ik probeer dus altijd mijn instellingen zo in te stellen dat ik alleen de mails krijg die ik echt wil. In het geval van dit forum is dat (op dit moment) alleen de antwoorden op een vraag die ik zelf gesteld heb.
Ik kan dat echter niet terugvinden in de instellingen van mijn account. Misschien dat het vanzelfsprekend is?
(dat is het echter niet - soms lopen discussies uit de hand en wil je er op een gegeven moment niets meer van horen - maar zo te zien lopen we dat risico hier voorlopig nog niet).
icon

Beste antwoord door Pieter Veen 7 November 2019, 14:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Een hele terechte vraag, @KatinkaH. Per topic kun je aangeven of je het topic wilt volgen of niet. Als je de optie uit zet krijg je dus ook geen notificatie e-mails meer over een specifiek topic in je mailbox. Is je vraag hiermee beantwoord? Ik hoor het graag. Overigens, als topics echt uit de hand lopen spring ik als communitymanager altijd in. We moeten het natuurlijk wel gezellig houden met elkaar. ;) 

ik wil geen emails meer ontvangen hoe kan ik mij uitschrijven?

Reputatie 4
Badge +3

Dit leg ik je graag uit, @Leuw. Als je naar je profielpagina gaat (die vind je rechtsboven in het scherm) kun je klikken op ‘Bewerk Profiel’. Als je vervolgens klikt op ‘instellingen’ kun je aanvinken voor welke onderwerpen je wel of geen e-mail notificaties wilt ontvangen. Kun je zo verder? Ik hoor het graag. 

Reageer