Vraag

Moeizaam inloggen op de community

  • 3 December 2021
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

Geachte moderatoren,

Ik heb grote moeite om in te loggen op de community. En gezien het lage aantal posten denk ik dat ik niet de enige ben.

Is daar wat aan te doen, zodat er wat leven (en antwoorden) komt in de community.

Het is mij nu een keer weer gelukt. Daarom deze post. Hebben meer mensen er last van.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Rakker Het gaat op dit moment idd wat traag en ik kreeg in eerste instantie ook een scherm met een foutmelding.

Reputatie 6
Badge +1

Het is mij meer dan een week niet gelukt om in te loggen. Nu lukte mij het zelfs zeer vlot. (thuis)

Daarvoor ook al weken moeizaam.

@Rakker @darkfiber Ondervinden jullie nog steeds problemen bij het inloggen? Van het weekend waren er problemen met onze website maar deze zouden verholpen moeten zijn. Verneem graag een reactie van jullie kant. Groet, Thea

Reputatie 7
Badge +1

@T.vandenBrink Geen nieuws is goed nieuws in dit geval.

Reputatie 6
Badge +1

@T.vandenBrinkGeen nieuws is goed nieuws in dit geval.

@darkfiber 

Volgens mij is het net andersom. Dat het mij nu weer eens een keer is gelukt na dagen niet kunnen inloggen zegt niet zo veel.

Nu ook meerdere keren moeten proberen, voordat het een keer lukte.

@darkfiber wanneer je weer problemen ondervind zou het fijn zijn wanneer je het formulier invult via deze link https://www.eigenhuis.nl/probleem#/ Graag onderzoeken wij waar het probleem zich voordoet. Groet, Thea

Reageer