Vraag

Vervangen dak tuinhuis: op zoek naar goede vakman

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 443 Bekeken

Het dak van het tuinhuis (omgeving Almere) moet geheel worden vervangen, inclusief het hout eronder. Nu ben ik op zoek naar een vakman.

Via Werkspot etc kan wel, maar dan heb je geen kwaliteitsindicatie. Ik wil graag iemand die goed werk heeft geleverd de klus gunnen. Ik vind nl. dat je vooral de goede leveranciers moet ondersteunen. Er zou eigenlijk een soort Tripadvisor moeten zijn voor dit soort diensten...

In deze community zitten allemaal huiseigenaars die ervaring hebben met verstrekte opdrachten.
Daarom mijn vraag voor de community: Wie heeft een goede ervaring met een vakman en kan deze aanbevelen?

Bij voorbaat dank alvast.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Dag @PeterV,

Begrijpelijk dat je op zoek bent naar een goede vakman om het dak te vervangen.
Dit platform is echter bedoeld om onderling met elkaar kennis te delen over inhoudelijke facetten rondom verduurzaming van je huis zoals isoleren en zonnepanelen. Je kunt hier vragen stellen en beantwoorden, suggesties doen en ervaringen delen.
Als leden van de community namen van leveranciers of bijvoorbeeld aannemers gaan delen, dan kan dat opgevat worden als reclame of een commercieel bericht. Volgens de huisregels van dit platform is dat niet toegestaan. Als Vereniging Eigen Huis kunnen we daar niet achter staan en het dus ook niet toestaan. Ik hoop dat je dat begrijpt. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Onze huisregels kun je nalezen via https://community.eigenhuis.nl/de-eigen-huis-community-8/welkom-op-de-eigen-huis-community-60

Je kunt bijvoorbeeld wel in een topic vragen, wat de beste manier is om het dak te vervangen en dat meenemen in de keuze van een uitvoerder.

Pieter
Community Manager