'Discussie afschaffing salderingsregeling' naast 'zonnepanelen', 'besparen', 'jouw verhaal' ect als subforum ?

  • 20 November 2019
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ook ondergetekende heeft zich schuldig gemaakt aan al dan niet off topic reageren in technische topics die vooruitlopen op de afschaffing van de salderingsregeling, Er is een subforum voor onderwerpen over zonnepanelen maar deze betreffen technische vragen. Voor discussie over de politieke beslissing de salderingsregeling af te schaffen is er echter nog geen apart subforum. Volgens mij zijn er daarvoor genoeg onderwerpen.

Eerst stelde minister Wiebes nog een terugleversubsidie voor (niet te verwarren met de bestaande terugleververgoeding van het energiebedrijf). Maar in april dit jaar verklaarde minister Wiebes dat die regeling volgens hem te ingewikkeld was. Het enige wat van dat plan overgebleven is dat het ministerie nog steeds spreekt over ‘omvorming salderingsregeling’ maar het betreft dus gewoon een geleidelijke afschaffing van de salderingsregeling. Derhalve in de titel van het subforum ‘afschaffing'. 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

@Driepinter, ten eerste heel erg fijn dat je meedenkt over de ontwikkeling van de community. Mijn filosofie is dan ook dat vooral de leden kunnen sturen waar de community heen moet en aan kunnen geven wat er ontwikkeld moet worden om dit te realiseren. In jouw specifieke geval hoef je in het subforum zonnepanelen niet te schromen om ook topics aan te maken over de afschaffing van de salderingsregeling. Als jij hier graag over wilt discussiëren dan past dit wat mij betreft prima binnen het subforum zonnepanelen. Wat ik je aanraad om te doen is het volgende: 

 

  • Maak een topic aan met de naam: Alles over het wel of niet afschaffen van de salderingsregeling (of iets dergelijks, daar ben jij vrij in) 
  • Voeg de meest relevante tags toe (salderingsregeling, politiek, beleid, etc). 
  • Geef in je topic aan waar deze discussie voor bedoeld is en vraag aan mensen die jij interessant vindt om deel te nemen aan deze discussie 
  • Alles wat vervolgens over beleid en politiek gaat omtrent de salderingsregeling kan ik vervolgens toevoegen aan jouw topic. Zo blijft er een centrale plek gewaarborgd waarin er op deze manier over de regeling gesproken kan worden. 

 

Kun je hiermee verder? Ik hoor het graag. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoe vind ik dat subforum afschaffen?
En waarom zou je het niet salderen noemen?

Reputatie 6
Badge

Ik begrijp niet wat je nu precies wilt, sorry.

Is dit een vraag ?

Reageer