Beantwoord

Waar is de 'oude' 123zonne-energie community gebleven?

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 754 Bekeken

Sinds de 3e ronde van 123-zonne energie van Vereniging Eigenhuis was ik regelmatig actief op het toenmalige forum. Helaas werkt deze sinds een half jaar niet meer. Eerder contact met VE over waar dit forum gebleven is heeft helaas niet geresulteerd in een antwoord.

Waar zijn de gegevens gebleven van onderstaande community?

http://123zonne-energie.ning.com/profiles/blogs/growatt-wifi-module-via-raspberry-pi-automatische-upload-naar?xg_source=activity

icon

Beste antwoord door Pieter Veen 14 January 2020, 11:49

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben opzoek naar de actieve forum leden van https://123zonne-energie.ning.com."
"Pjotter” aldaar hield sinds 2012 per jaar bij wat de opbrengsten waren van de leden. Er is weer een jaar voorbij… bestaan die sheets nog ergens? Pjotter? Alive & kicking?

Reputatie 7
Badge +1

@HarryW Ik moet toegeven dat ik deze website (foutje in de naam?) voor het bijhouden van de opbrengst van pv-installaties niet ken. - Ik, en vele anderen in NL gebruiken de pvout.org website, hier bijvoorbeeld de tweakers.net lijst. Misschien is dit desnoods een alternatief?

Reputatie 4
Badge +3

Goed dat je dit vraagt @splug! De community 123 zonne-energie is niet meer live. Alle discussies over zonnepanelen vinden nu plaats in dit subforum. Welke discussie zou je graag op gang helpen in dit subforum? Dan ga ik je daarmee helpen! 

@PieterV het gaat mij niet om het op gang helpen van een discussie. Het ging mij meer om het behoud van informatie. Het betreffende artikel (zie bovenstaande link) was meer dan 23.000 keer gelezen en had honderden reakties. Het zou zonde zijn als deze informatie verloren is gegaan.

Ook, was daar een zogenoemde spreadsheet te vinden waarin tientallen mensen hun jaarlijkse opbrengst bijhielden en dit zowel onderling vergeleken alsook met de opgegeven waarden tijdens de offerte/installatie.

Is er nog iets van dit forum terug te halen?

Reageer