Stel jezelf voor

  • 28 February 2019
  • 77 reacties
  • 52787 Bekeken

Reputatie 3

Welkom! In dit topic stellen de communityleden zich aan elkaar voor. Vertel iets over jezelf, over het verduurzamen van je huis (zonnepanelen, warmtepomp) of aankoop nieuwe woning. Hoe heb jij het verduurzamen en de aankoop van je huis aangepakt? Wat zou je willen vragen aan andere leden? Welke goede en slechte ervaringen zou je willen delen? We zijn razend benieuwd…

GeertH 3 jaar geleden

Even voorstellen:

Hallo, mijn naam is Geert, 30 jaar. Ik heb eind 2016 een huis gekocht in Sneek. Hier woon ik samen met mijn vriendin. We zijn er eerst zo in gaan wonen om dit huis te “ervaren". De buitenkant en de bovenverdieping hebben wij al aangepakt. Momenteel zijn we de complete beneden verdieping aan het verbouwen. Enkele draagmuren zijn verwijderd en hier is een draagconstructie voor in de plaats gekomen (uiteraard goed berekend door een erkend ingenieursbureau). Veel doen wij zelf. Al het sloopwerk en onder andere leidingwerk, elektra en de vloerverwarming (Warp-Systems) hebben wij zelf gelegd. Ook de isolatie hebben wij zelf aangebracht, cellulose platen (Everuse). Onder de vloer en in de spouwmuren hebben wij EPS parels laten aanbrengen. 

Omdat ik mijn ervaringen wil delen en enkele vragen heb, heb ik mij aangemeld op dit forum.

Bekijk origineel

77 reacties

Reputatie 4

dat lijkt me wel, gezien reacties in andere dan 2 jaar oude topics ;-)

Hallo allemaal, mijn naam Walter Pluk en nieuw op dit forum. Ik zit in het bestuur van een VvE en wel deze: https://www.linkedin.com/company/vve-bastion-nijkerk Ik hoop hier meer te leren van jullie en zie ernaar uit verder kennis te vergaren die ten goede kan komen aan onze eigen VvE.

Mocht iemand op Linkedin willen connecten, dat kan via:

Walter Pluk | LinkedIn

Fijne dag verder allen!

Reageer