Vraag

Nieuwe driejarig contract Coolblue

  • 14 May 2024
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Drie jaar geleden waren wij zo gelukkig om een energiecontract vast te leggen voor drie jaar via Coolblue, toen door Ver Eigen Huis aangeprezen als het betere alternatief. Dat was mazzel kun je stellen, maar ook een goed aanbod via de Vereniging. Dat contract loopt in juli af en Coolblue vraagt om verlenging. Daar zitten een aantal, niet onlogische, verhogingen in maar de gasprijs gaat van destijds iets minder dan 27 cent per kuub omhoog naar 52 cent per kuub (3 jaar vast). Heeft Ver Eigen huis inmiddels weer een nieuw onderzoek ingesteld en is dit een redelijk aanbod?
Gijsbrecht K. van Dommelen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

De € 0,57 / m3 is dan zonder de energiebelasting  neem ik aan?

Voor zover ik kan nagaan is ca € 1,22 inclusief (maar zonder vaste leveringskosten) een redelijk gangbare gasprijs op het moment.

Zowel bij Coolblue als Greenchoice als op gaslicht.com

Anne.

Dank je wel, weet ik waar ik aan toe ben. VEH heeft geen nieuwe actie lopen neem ik aan (ik kon hem niet vinden)? Mvg, Gijsbrecht

Reputatie 6
Badge +1

Dank je wel, weet ik waar ik aan toe ben. VEH heeft geen nieuwe actie lopen neem ik aan (ik kon hem niet vinden)? Mvg, Gijsbrecht

Ik heb net 2 dagen geleden een mail van VEH gehad om mij in te schrijven voor een collectieve aankoop. Die moet je ook kunnen vinden of de mail heb je gekregen.

Reageer