Vraag

Ervaring met PIf home en/of isolatie folie (11 of 19 laags)

  • 27 December 2021
  • 2 reacties
  • 893 Bekeken

Ik wil een houten chalet dmv een voorzet binnenwand isoleren en wel zo dun mogelijk met een zo hoog mogelijke rd waarde. Wie heeft ervaring met PIF Home isolatie materiaal en is dit positief of negatief. Je hebt ook 11 laags en 19 laags isolatiefolie. Wie heeft ervaring met dit soort folies en zijn ze goed of slecht enzijn de folies betrouwbaar.


2 reacties

@R.A.J.M ik zie dat je nog geen reactie hebt ontvangen over het isoleren van een houten chalet en de soorten folies. Ik stuur je een privé bericht. Groet, Thea

Reputatie 3

Ik heb hier laatst een hele lading van gehaald. Niet voor wandjes maar om de onderkant van de beganegrondvloer te isoleren.

Dit gekozen omdat het gemakkelijk en irritatievrij te verwerken is. En er zat ook nog eens 25% korting op bij Gamma. Het spul ziet er sterk uit. Ik heb bijna alles nog op zolder liggen, over 1,5 week gaan we echt aan de slag. Het stukje waar ik al aan heb gewerkt mag geen naam hebben. Ben gestopt omdat ik moeite had met gaten boren in het beton voor de bevestiging (jaja, meer fitnessen). Op zich was het daarna gemakkelijk te bevestigen.

Binnenkort komen de hulptroepen en kan ik misschien meer ervaring delen.

Reageer