spouwmuur isolatie net AMINOTHERM?
Ik zou het afraden!
ik heb een helse 2 jaar achter de rug met ontzettend zieke nachten!
eclke nacht lopen de giffen in mijn woning op, me dochter kan hier niet wonen daardoor, paar buren van rond 40 jaar ineens dood ! Zelf vaak meer dood dan levend gevoeld, verschrikkelijk moeilijk bewijsbaar!
men voelt zich snel verouderen, sterven , verzuringen in al me spieren, hartkloppingen , uitgeput, braken,hoofdpijnen, pijn rug , pijn longen, luchtwegen kapot, huid kapot, maag kapot, last van ogen, kort ademig, dit niet af en toe maar elke dag die zelfde cirkel door! Snachts dood ziek en bang dat ik de ochtend erna niet zou halen! psychotisch ben ik erdoor geweest , buren spugen nu al maanden bloed snachts of bij ontwaken! hypersensitive is de reden dat ik nog leef! Tintelingen op me huid! Warmte wolken heeeel plaatselijk in me woning, maanden niet hier kunnen wonen of zijn überhaupt
maar niemand die je gaat helpen , of toe geeft! HIER IIG NIET, POLITIE NIET, GEMEENTE NIET, WONINGSTICHTING NEGGERD HET LIEVER DOOD.
dus WEES VERSTANDIG EN SKIP DEZE OPTIE DIREKT
AMINOTHERM IS NAMELIJK HET NIEUWE ZUSJE VAN BETER BEKENDE PUR!
WAT BEIDEN
UF SCHUIMEN ZIJN (ureum formaldehyde, formaldehyde mengt zich met de isotopen in de lucht, waardoor deze verstikkend word, mengt moeilijk met buitenlucht!
en ggd pleegt valsheid in geschriften door verkeerde normen bewust aan te houden, die wettelijk , voor een bewoonbare ruimte voor levenslange duur op norm 1,2 ug/m3 formaldehyde staat vastgelegd, in het rapport van rivm! De ggd verzint 40ug/m3 !?!?ten nadele van mensen die hierdoor letterlijk stikken (omdat men al veeeeel te lang hier in zit!, geen keuze heeft! Al twee jaar ! Bedoeling? Was dat ik allang gestikt was, maar ben er nog ,haha hadden ze niet verwacht , bah! Ik zie het als me taak mensen te waarschuwen dus bij deze!