Nieuwe SEEH Subsidie
Er is sinds 15 August een nieuwe subsidie pot voor woning eigenaren om subsidie te krijgen op het plaatsen van extra isolatie op bestaande woningen. Waarbij je tot 20% op de aanschaf waarde als subsidie kan krijgen. Het lijkt er op dat dit een aanvulling is op een de subsidie pot die reeds al bestond maar leeg was. Het grote nadeel is alleen dat het geld voor werkzaamheden die na 15 august 2019 zijn gedaan terwijl de regeling van de pot al sinds 2016 loopt. Dus heb eerder dit jaar de werkzaamheden laten uitvoeren was op dat moment de pot leeg maar zou in principe wel recht heb op de subsidie nu is de pot weer aangevuld en heb je in een keer geen recht hebben.
Het is ook niet mogelijk om de oude voorwaarde terug te vinden maar van wat ik mij kan herinneren van wat ik vorig jaar heb uitgezocht lijkt het de zelfde subsidie te zijn.
Het is ook niet mogelijk om de oude voorwaarde terug te vinden maar van wat ik mij kan herinneren van wat ik vorig jaar heb uitgezocht lijkt het de zelfde subsidie te zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.