Hallo leden van Eigenhuis,
Pionier je mee? Samen lossen we het starters probleem voor onze kinderen op.
Ik heb er een aantal video’s over op genomen waar je het proces van dit idee kan volgen.
Op instagram kan je dit idee ook volgen @spaarinbomen.
Als dit je ook aanspreekt, laten we ons openen voor mogelijkheden en samen stap voor stap kijken hoe we dit kunnen organiseren. Ik kijk uit naar je bericht hieronder.
Warme groet, Meike

Maandelijks sparen wij een bedrag voor onze kinderen. In de basis bestemd voor opleiding. Vorige zomer vroeg ik mezelf af waarvoor we eigenlijk sparen? Ik geloof dat in 10-15 jaar het opleidingsland er zo anders uit ziet, dat wij voor nu geen idee hebben waar we voor sparen en hoeveel geld er t.z.t. nodig is.
Wat ik wel weet is dat ik onze kinderen graag een veilige plek mee geef van waaruit ze de wereld in kunnen trekken. In de huidige tijd is er een probleem met starterswoningen. Ik geloof ook dat onze kinderen heel anders willen wonen (minimalistischer,, rustiger, dichter bij de natuur) daardoor kwam het idee om voor een Tiny House te gaan sparen. En na de aflevering Houtbouw van Tegenlicht, begreep ik dat hout als grondstof een goede reden is om bomen te gaan planten. De aarde heeft meer bomen nodig.