Vereniging Eigen Huis organiseert regelmatig collectieve inkoopacties rondom zonnepanelen. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.eigenhuis.nl/collectieve-inkoop-zonnepanelen. Ik vroeg me af wie er hier wel eens meegedaan heeft aan zo'n inkoopactie en wat je ervaringen hiermee zijn.
Ik heb zelf afgelopen november meegedaan. Toen heeft Ecorus de veiling gewonnen. Mijn ervaring is dat er veel communicatie stilte in het proces zit. Je hoort lange tijd niets. Daarnaast, en dit vind ik erg tegenvallen, zijn de panelen nog steeds niet geïnstalleerd. In de aanbieding stond dat alle installaties in juni gedaan zouden zijn (dat was al lang wachten), maar het is ondertussen eind juli en er is nog niets gebeurd.
Wat zijn jullie ervaringen? Hoe verliep de communicatie, installatie? Hoe ligt het systeem er bij jullie nu bij? Heeft er ooit iemand moeten terugvallen op Vereniging Eigen Huis omdat je er met de leverancier niet uitkwam?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.