10 extra zonnepanelen gekocht bij Enie (10/5) 3 jaar geleden ook via Eigen huis bij Enie 12 zonnepanelen gekocht. Kon nu niet via Eigen huis, omdat (Enie) zich niet ingeschreven had. 11/5 gemaild of ze weer de teruggave BTW konden regelen. Was 10/5 vergeten te vragen bij het videogesprek. Konden dit niet verzorgen daar men maar 1x de BTW terug kan vragen. Misschien dom, maar we wisten het echt niet. Wij hebben ook al 500,00 euro overgemaakt. We willen van dit contract af, maar hoe? Alternatief is dit ze de panelen in januari leveren. Dan zijn de panelen BTW vrij, Firma Enie reageert nergens meer op.
t Is gelukt. Gebeld naar bovenstaand telefoonnummer. Wij zijn van het contract af en het geld wat we vooruit betaald hebben, wordt terug betaald. Wij hebben de voorbeeld brief van Ver. eigen huis, aangepast aan onze situatie aangetekend verstuurd en tegelijkertijd ook op de mail gezet. Hartelijk dank voor de informatie. ( het was een contract met 14 dagen bedenktijd)
Ook hier nog maar even mijn vraag:
Is daar iets in veranderd dan?
Ik heb 2 jaar na mijn 1e panelen op het dak kwamen er ook nog een paar bijgelegd en de BTW daarvan gewoon weer terug gekregen.
Dat heet geluk hebben, waarschijnlijk heeft de belastingdienst niet goed haar werk gedaan.
t Is gelukt. Gebeld naar bovenstaand telefoonnummer. Wij zijn van het contract af en het geld wat we vooruit betaald hebben, wordt terug betaald. Wij hebben de voorbeeld brief van Ver. eigen huis, aangepast aan onze situatie aangetekend verstuurd en tegelijkertijd ook op de mail gezet. Hartelijk dank voor de informatie. ( het was een contract met 14 dagen bedenktijd)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.