Vraag

Hoe kom ik van een contract koop zonnepanelen af?

  • 14 May 2022
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

  • Nieuwe deelnemer
  • 2 reacties

10 extra zonnepanelen gekocht bij Enie (10/5) 3 jaar geleden ook via Eigen huis bij Enie 12 zonnepanelen gekocht. Kon nu niet via Eigen huis, omdat   (Enie) zich niet ingeschreven had. 11/5 gemaild of ze weer de teruggave BTW konden regelen. Was 10/5 vergeten te vragen bij het videogesprek. Konden dit niet verzorgen daar men maar 1x  de BTW terug kan vragen. Misschien dom, maar we wisten het echt niet. Wij hebben ook al 500,00 euro overgemaakt. We willen van dit contract af, maar hoe? Alternatief is dit ze de panelen in januari leveren. Dan zijn de panelen BTW  vrij,  Firma Enie reageert nergens meer op.


5 reacties

@A.J.W Welkom op de Community van Vereniging Eigen Huis. Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met onze Juridische Ledenservice. Zij kunnen je meer informatie geven over hoe je wel of niet een overeenkomst kan ontbinden. Onze Juridische Ledenservice is maandag tot en met donderdag van 9.00-18.00 uur en vrijdag van 9.00-16.30 uur telefonisch bereikbaar via 033-4507750. Groet, Thea

t Is gelukt.  Gebeld naar bovenstaand telefoonnummer. Wij zijn van het contract af en het geld wat we vooruit betaald hebben, wordt terug betaald. Wij hebben de voorbeeld brief van Ver. eigen huis, aangepast aan onze situatie aangetekend verstuurd en tegelijkertijd ook op de mail gezet. Hartelijk dank voor de informatie. ( het was een contract met 14 dagen bedenktijd)

Reputatie 7
Badge +2

Ook hier nog maar even mijn vraag:

Is daar iets in veranderd dan?
Ik heb 2 jaar na mijn 1e panelen op het dak kwamen er ook nog een paar bijgelegd en de BTW daarvan gewoon weer terug gekregen.

Dat heet geluk hebben, waarschijnlijk heeft de belastingdienst niet goed haar werk gedaan.

Reputatie 2

t Is gelukt.  Gebeld naar bovenstaand telefoonnummer. Wij zijn van het contract af en het geld wat we vooruit betaald hebben, wordt terug betaald. Wij hebben de voorbeeld brief van Ver. eigen huis, aangepast aan onze situatie aangetekend verstuurd en tegelijkertijd ook op de mail gezet. Hartelijk dank voor de informatie. ( het was een contract met 14 dagen bedenktijd)

@A.J.W Fijn dat het is gelukt. Groet, Stephanie

Reageer