VEH biedt als ledenservice een klusservice aan (zie de website onder ‘wonen en onderhoud diensten’). Daarvoor werkt VEH samen ‘met onze partner Zoofy’. Zoofy is in feite een commerciële bemiddelaar voor klusdiensten. Aangesloten vaklieden kunnen prima werk leveren maar ook (zwaar) tegenvallen. De bedoeling is dat Zoofy door vooraf screening de laatste categorie weert van zijn lijst. Ik heb een slechte ervaring met zo’n vakman, maar ben ook niet te spreken over de manier waarop Zoofy zo’n voorval afhandelt. Op Trustpilot zie je ook een hoog aandeel negatieve (‘één ster’) beoordelingen over Zoofy (20%). Ik heb destijds in goed vertrouwen - ‘Oh, VEH staat erachter dus dan zit het wel goed’ - via de VEH-knop deze klusservice ingeschakeld, maar daar heb ik dus dikke spijt van. Dat zal ik ook zeker niet meer herhalen. Ik vind al met al Zoofy geen partij die door VEH warm aanbevolen moet worden. Wat mij betreft zou VEH de innige samenwerking met Zoofy moeten stoppen, maar zelf vindt VEH dat het vaak genoeg goed gaat om deze voort te zetten. Wat zijn de ervaringen/overwegingen van andere VEH-leden?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.