Als je een topic aanmaakt wil je natuurlijk dat iedereen zo snel mogelijk reageert op- en bijdraagt aan jouw onderwerp. Daarom deze handige tips om zo snel mogelijk een levendige discussie te krijgen:
Bladzijde 1 / 1
En het zou pas echt waardevol worden als ook de experts van Eigen Huis INHOUDELIJK aan de topics zouden gaan bijdragen.
Helemaal mee eens
Ik zie ook vaak concrete vragen aan VEH niet of nauwelijks beantwoord worden.
Het lijkt erop dat het forum alleen als een soort speeltje aan liefhebbers wordt aangeboden, zonder werkelijke VEH participatie
(Met alle respect voor de moderatoren)
Bedankt voor deze waardevolle feedback en goed dat jullie dit aangeven.
Ik hoor het graag!
Een community voor én door leden
De community is op de allereerste plek een omgeving waarin communityleden met elkaar van gedachten kunnen wisselen over verduurzaming of het kopen van je eigen woning. Het mooiste is dus als jullie, met behulp van de communitymanager of moderators, er onderling uitkomen met elkaar.Standpunten van Vereniging Eigen Huis
Op onze website is vaak ook al een hoop te vinden over standpunten die we innemen over bepaalde onderwerpen. Bij welke discussies zouden jullie graag meer inbreng van Vereniging Eigen Huis zien?Als jullie in de reacties op dit topic schrijven welke topics inbreng van VEH behoeven dan kijk ik naar de beschikbare informatie die er te vinden is.Ik hoor het graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.