Vraag

Ervaringen Warmtepomp Climaproject One 12

  • 16 March 2024
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

Wij willen graag een warmtepomp van climaproject aanschaffen (Climaproject One 12) vanwege de goede specs, maar zijn benieuwd of iemand hier reeds ervaring mee heeft.

Dit vooral omdat het een jong bedrijf is dat onderdelen uit China gebruikt.

 

Alvast bedankt!

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@AnnekeB   Ik heb nog niet van dit “project” c.q.  het product “ Climaproject One 12” gehoord en kan helaas ook niets op Internet hierover vinden. - Bedoel je de producten van climaprojects.com?

Misschien een link naar het concrete product?

Ik bedoel de warmtepomp Climaproject One 12, aangeboden door climapower

Professionele Installatie van Warmtepompen - Clima Power

 

Reputatie 7
Badge +1

@AnnekeB  Ik persoonlijk denk dat je hier geen respons van iemand met een “ Climaproject One 12” krijgt. Ik acht de kans groter op tweakers.net in het algemene topic

Lucht/Water warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen #11

of in de andere topics over warmtepompen.

Er is ook een specifiek topic sinds 16 januari 2023 zie ik net:
Climalutions warmtepomp monobloc CVM 9 of 12.

 

Trouwens onder de link van jouw kan ik de genoemde wp ook niet vinden.

Ik vrees dat dit product te nieuw is om iemand met ruime “ervaringen” te vinden,
Specs zijn hier te vinden/te downloaden. (als .jpg? - Engels)

veel dank voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +1

veel dank voor je hulp!

Een “Like” missschien?

Ik heb een One 12T  aangeschaft via de “voordeligste warmtepomp” site. Ik was onder de indruk van de specs ( concurrerend met ander offertes, all electric, mono block, hoge COP, R290 en hoogste subsidie)Is uiteindelijk geplaatst door Clima projects eind januari. De  installateur en mede eigenaar van Climaprojetcs uit Zutphen vertelde dat hun bedrijf 70 man groot is en ze de One12 betrekken uit Oosterrijk van een firma die veel groter is dan Remeha.

Jammer genoeg functioneert de One 12 niet goed en kost mij meer dan mijn vorige gasverbruik.

ik heb mijn klacht onderbouwd met cijfers van energie managers ( EARN-E en Energy van Homewizard. Cijfers worden ontkent. Nog niet hersteld ondanks regelmatig aandringen. Zeer onprettige en  slechte service.

Groeten janwillem.energieambasadeur@gmail.com   Drimmelen

Beste Jan Willem,

 

Veel dank voor je eerlijke antwoord.

 

Groeten Anneke

 

Reputatie 7
Badge +1

@JvanderVelden  Op tweakers.net zijn er een aantal gebruikers van de climalutions warmtepompen in een eigen topic actief. Misschien kan je daar het verhaal ook kwijt en krijg je eventueel wat aanvullende informatie en tips: Climalutions warmtepomp monobloc CVM 9 of 12.

Reageer