Onderzoek financieringsopties woningverduurzaming

  • 12 June 2020
  • 0 reacties
  • 110 Bekeken

Merk je dat er nog veel onduidelijkheid is in de financiële mogelijkheden voor de verduurzaming van je woning? Of heb je wel gekeken naar de mogelijkheden maar mis je een optie die bij jou past? Laat dan je stem horen!

 

Momenteel ben ik namelijk in de laatste fase van mijn studie Environment & Resource Management aan de VU en ben ik bezig met een afstudeeronderzoek bij TNO. Hierbij kijk ik naar de percepties van huiseigenaren over verschillende financieringsopties, en waar huiseigenaren het liefst voor kiezen wanneer ze besluiten om hun woning te verduurzamen. Op basis van jouw antwoorden kan dan gekeken worden waar huiseigenaren behoefte aan hebben bij het verduurzamen van hun woning. De resultaten worden besproken met verschillende partijen zoals  het ministerie van BZK, NIBUD, Rabobank en SVn.

 

Daarom kan ik jouw hulp goed gebruiken en wil ik je graag vragen of je tien minuten de tijd hebt voor het invullen van een vragenlijst. Bij deelname maak je kans op één van de vijf bol.com tegoedbonnen ter waarde van 25,-.


Laat het hieronder weten als je interesse in de resultaten hebt, meer informatie wil over het onderzoek en/of financieringsopties, of andere vragen hebt. Of stuur een mail naar simone.vanraaij@tno.nl. Verder ben ik ook benieuwd naar jullie ervaringen met het financieren van de verduurzaming van je woning, en wat jullie hierbij nog missen.  

 

Klik hier voor de vragenlijst.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer