Door de VEH aanbevolen bedrijven vs. andere bedrijven

  • 3 April 2020
  • 5 reacties
  • 530 Bekeken

Reputatie 4

Het is zin vol om meerdere offertes aan te vragen voor het uitvoeren van werkzaamheden ,vaar niet blind op de door de VEH aanbevolen bedrijven ,sommige geven korting als je lid bent van de VEH , maar zijn zelfs dan nog veel duurder dan andere gerenommeerde  bedrijven met een goede reputatie,

Geert Nap 3 jaar geleden

Nieuwleusen, 4 april 2020.

 

Geachte Ger,

Ik kan me indenken dat er een bepaald beeld dan wel een verwachtingspatroon ontstaat bij de leden, als de VEH de naam van een bedrijf noemt op een bepaald terrein. Ik ga er vanuit dat de VEH dat doet op basis van onderzoek naar bijvoorbeeld deskundigheid, betrouwbaarheid etc. etc.

Als de VEH het ene bedrijf aanbeveelt en het andere niet, dan hoop ik dat er voor deze be(v)oordeling goede argumenten beschikbaar zijn.

We hebben het punt van onafhankelijkheid van de VEH in haar doorgeefluik functie al elders op deze site besproken zoals je wellicht weet.

Groeten

Geert Nap

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Nieuwleusen, 4 april 2020

Geachte Gert,

Dank voor je terechte advies. Echter, er zijn verschillende aspecten dan wel variabelen, die een grote invloed kunnen hebben op de uiteindelijke kosten en de geleverde diensten.

De VEH functioneert slechts als doorgeefluik van informatie en niet meer dan dat.

Indertijd hebben wij gekozen voor bedrijven, die we of zelf of via ons netwerk kenden en gelukkig heeft het een en ander zeer goed uitgepakt voor ons.

Geert Nap

 

Reputatie 4

Daar ben ik het niet helemaal mee eens dat de VEH slechts een doorgeef luik is van diensten , want als er bijvoorbeeld korting wordt gegeven als je lid bent van de VEH lijkt het er voor de meeste mensen toch op dat de VEH dat bedrijf aan beveelt boven een ander bedrijf terwijl dit toch niet de bedoelling kan of zal zijn 

Mvg

Reputatie 5
Badge +1

Nieuwleusen, 4 april 2020.

 

Geachte Ger,

Ik kan me indenken dat er een bepaald beeld dan wel een verwachtingspatroon ontstaat bij de leden, als de VEH de naam van een bedrijf noemt op een bepaald terrein. Ik ga er vanuit dat de VEH dat doet op basis van onderzoek naar bijvoorbeeld deskundigheid, betrouwbaarheid etc. etc.

Als de VEH het ene bedrijf aanbeveelt en het andere niet, dan hoop ik dat er voor deze be(v)oordeling goede argumenten beschikbaar zijn.

We hebben het punt van onafhankelijkheid van de VEH in haar doorgeefluik functie al elders op deze site besproken zoals je wellicht weet.

Groeten

Geert Nap

Reputatie 5
Badge +1

Nieuwleusen, 27 juni 2022.

 

Beste Tas,

Je topic over de leverancier van de zonnepanelen, via de VEH, is van hoger hand gesloten. Een betreurenswaardige beslissing volgens mij. Al eerder is de doorgeefluik functie van de VEH besproken. Daarnaast worden in meerdere topics positieve en ook negatieve ervaringen met leveranciers en/of producten gedeeld. Deze informatie kan van groot belang voor iedereen, die zich bezig houdt met het verduurzamen vaneen woning.

Geert Nap

Reputatie 2

@Geert Nap De Community is geen klachtenforum. We hebben hier aparte kanalen voor, zoals telefonische ondersteuning, bij escalatie ons klachtenformulier- en service. Dit staat eveneens ook aangegeven op onze website en is ook aangegeven in het gesloten topic waar je naar refereert. Voor de beoordeling van onze diensten hebben we onder andere Trustpilot en voeren we regelmatig tevredenheidsonderzoeken uit. Verder bieden we volledige ondersteuning en begeleiding bij al onze collectieve acties. Het staat natuurlijk deelnemers vrij om verschillende offertes op te vragen. Groet, Stephanie

Reageer