Skip to main content

Wie herkent zich in onderstaand verhaal: falende slimme meter en falende netbeheerder?

Vanaf 9 november 2022 is mijn slimme meter gestopt met het doorgeven van gasverbruik. 

Stroom verbruik gaat nog steeds goed.

Ik bevind mij in het Enexis gebied en daarmee kun je wel bellen maar dan is het mantra:

wij kennen het probleem, en wij hebben nog geen oplossing gevonden.

Verkoper Oxxio - Eneco dochter stelt, volgens de service desk, ook geen gegevens te ontvangen.

Hoe hard er wel of niet gewerkt wordt door Enexis en haar leveranciers, om dit al medio 2022 ontstane probleem op te lossen blijft een goed bewaard geheim. Dus niet belangrijk genoeg voor enexis om daar serieus werk van te maken.

Zover ik kan nagaan ben ik helaas niet te enige die met ondeugdelijke slimme meters van doen heeft.

Wie herkent zich in dit verhaal?

Ik herken het niet,
maar in de tussentijd kun je eventueel een eigen P1 meter installeren om op ene makkelijke manier toch inzicht in je verbruik te houden?

P1 Meter - HomeWizard

Anne


Reageer