Vraag

Onderzoek collectieve energie besparende maatregelen VU Amsterdam

  • 7 June 2023
  • 0 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo allemaal, mijn naam is Arthur Kuiper en ik ben een masterstudent aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. 
 
Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek naar het investeringsgedrag en sentiment van particulieren in collectieve energiebesparende maatregelen.
Hiervoor heb ik een survey ontwikkeld en ik zou graag willen vragen of u die zou kunnen verspreiden binnen uw netwerk. 
 
Het doel is om de transitie naar een gasloze toekomst te versnellen door de wijken te identificeren die een hoge kans van slagen hebben.
 
Zeker voor de uitbreiding en implementatie van warmtenetten is het belangrijk dat een bepaalde grenswaarde van het aantal bewoners in de wijk wordt bereikt waardoor het rendabel wordt. 
Als deze wijken op voorhand kunnen worden gelokaliseerd zal dat uiteindelijk tijd schelen in het ontwikkelingsproces.
 
Hieronder de link naar de survey, hij zal maximaal 10 minuten duren
 
Onder de deelnemers van de survey zullen 5 gratis woningopnamen verloot worden verzorgd door energieadviseurs van de EnergieBespaarders.
 
Als u nog tips heeft voor andere plekken om mijn survey te verspreiden houd ik me ook aanbevolen!
 
Alvast bedankt voor uw reactie,
 
Arthur Kuiper

0 reacties

Geen reactie

Reageer