Beantwoord

Dakisolatie


Waar kan ik in Arnhem e.o. Als particulier PIR isolatieplaten dan 8-10 cm kopen? Geen bouwmarkt verkoopt deze dikte, terwijl iedere isolatiewebsite ze voorschrijft!
icon

Beste antwoord door RuudL 8 April 2019, 13:42

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Online via Isolatieshop.nl heb ik ze gekocht. En dan B keus, en een extra plaat.
Ja die website heb ik ook gezien natuurlijk. Maar zoals je al zegt b keus, geen vestiging in Arnhem en helaas geen antwoord op mijn vraag!
Kijk op bouwbestel.nl en bestel on-line, wordt thuis bezorgd!
Ik zoek een firma die mij de PIR isolatie platen kan leveren met aan een zijde een reeds afgewerkte witte dampwerende laag, zogenaamde IKO Enertherm ALU Comfort Finish platen.
Deze platen worden door de fabriek gemaakt echter alleen in hoeveelheden van 80-stuks of meer.
Welke firma levert deze platen in kleinere hoeveelheden?
Dank, goed spul zo te zien!
Lijkt een goed idee als de VEH korting bedingt voor haar leden. Lijkt me weinig moeite en mogelijk maximaal resultaat voor haar leden!
VEH: actie!
Reputatie 4
Badge +3
@RuudL Ik heb je vraag naar dit topic verplaatst. Je was hier zelf ook al actief in en je hebt meer kans dat je een antwoord krijgt op je vraag omdat er al meer mensen bij dit topic actief zijn. Hopelijk ben je er snel uit! Laat je je bevindingen weten?

Groetjes,

Pieter
Het is een probleem dat de bouwmarkten geen fatsoenlijk isolatiemateriaal verkopen. Ik vind echt dat de VEH hier een rol in zij moeten spelen!
In Arnhem gaan wij voor onze bouwmaterialen meestal naar de HCI (in Elst en Zevenaar) of Raab Karcher.
net even iets professioneler en ook voor particulieren.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor je reactie, @PaulB! @oscar alexander had je hier ook iets aan?
Dank. Ik vind beide bedrijven wel onduidelijker op hun website dan Bouwbestel.nl Van HCI kan ik er niet goed achter koper wat ze verkopen, van Raab Kärcher de prijs. Ik ben op zoek naar Pir platen van 8-10 cm dik, ongeveer 40 vierkante meter. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van beide bedrijven, heeft u daar ervaring mee als particulier?
Misschien heb je hier wat aan: https://www.isolatiemateriaal.nl/ Dit bedrijf zit op Hengelder Zevenaar. Is wel niet in Arnhem maar niet zover uit de buurt
Dank. Website is vrij onoverzichtelijk. Veel b keus en outletpartijen van beperkte omvang. Voor mij als goedwillende amateur minder geschikt. Werk graag met eerste klas spul.

Reageer