Ik ben van plan om kunststof kozijnen met HR ++ beglazing aan te schaffen en nu ben op zoek naar
een kwalitatief goed maar niet te dure leverancier die deze ook kan plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee, kan mij een leverancier aanraden, zijn er ook mensen die ervaring hebben met duitse leveranciers.....?
Ben benieuwd naar de reacties
Beantwoord
Ik wil graag dubbele beglazing, wie heeft er tips voor een leverancier?
Beste antwoord door YusufA
Ruud S :
Ik ben van plan om kunststof kozijnen met HR ++ beglazing aan te schaffen en nu ben op zoek naar
een kwalitatief goed maar niet te dure leverancier die deze ook kan plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee, kan mij een leverancier aanraden, zijn er ook mensen die ervaring hebben met duitse leveranciers.....?
Dag Ruud,
Helaas hebben wij geen lijst met leveranciers welke wel of geen goed werk leveren, maar kunnen jou wel een website van de branchevereniging meegeven. https://vkgkeurmerk.nl/ dit is de website van de Branchevereniging Kunststof gevelelementenindustrie, hier zijn vakbekwame leveranciers bij aangesloten welke voldoen aan alle gestelde kwaliteitseisen. Wij adviseren om minimaal drie offertes aan te vragen bij leveranciers die hierbij zijn aangesloten, op de website van VKG kun je middels je postcode in je eigen regio zoeken. Op basis van deze offertes kun je de prijzen en de uitvoering met elkaar vergelijken waarna een keuze gemaakt kan worden.
Duitse leveranciers zijn andere kwaliteitseisen gewend dan wij in Nederland, dit zal onze voorkeur niet hebben. Wij adviseren jou hierom ook om samen te werken met Nederlandse partijen.
Groet,
Yusuf
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.