Vraag

cv ketel onderhoudscontract energiewacht

  • 25 November 2023
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

  • Nieuwe deelnemer
  • 0 reacties

Ik heb al jaren een contract bij Energiewacht (tegenwoordig Energiewacht West). Dit behelst een jaarlijks onderhoudsbeurt. De laatste was in april 2022. Na veel gesteggel nu ingepland op 6 januari, dus bijna 2 jaar verder! Ik betaal maandelijks €13,85. Heb het nu stopgezet totdat de beurt is gepleegd.  Ik krijg aanmaningen. Heb alle correspondentie naar ze toegestuurd, (zelf contact moeten opnemen, niet ingepland kunnen worden, via Guidion, op 6 nov ingepland, maar monteur is niet geweest. Etc). Kan ik de betalingen wel stopzetten zonder problemen? Heb geen zin in extra kosten vanwege stopzetten betalingen. Hoor het graag. 


2 reacties

Ik zou beginnen met het opzeggen van het contract.

Daarna kun je pas als het nodig vind zelf een onderhoudsbeurt inplannen.

Als je CV het een keer niet zou doen en je belt een installateur gaat die eerst naar een nieuwe klant en dan pas naar iemand met een abonnement.

Reputatie 6
Badge +1

Ik heb toch een ander advies. Gewoon even betalen en hopen dat ze nu wel komen op de geplande dag. Daarna kun je “gewoon” je geld terug vragen van 2 jaar als ze niet gekomen zijn. Ook aan onderhoudsmonteurs is een tekort. Zeker aan gecertificeerde. Niet betalen kan ook niet komen betekenen.

 

Reageer