In het blad van Vereniging Eigen Huis zijn advertenties opgenomen van onder andere de firma Feenstra. Wij hebben aangenomen dat de firma Feenstra, door de advertentie, betrouwbaar was en hebben door firma Feenstra een cv-ketel laten installeren. Voor de installatiewerkzaamheden moest er ook een nieuwe rookgasafvoer, in ons goed geïsoleerde dak, aangebracht worden. Door de monteurs werd eerst een proefgat geboord om de plaats van het doorvoergat vast te stellen. Dat proefgat zat ver naast het definitieve doorvoergat. De monteur bleef, om de rookgasafvoer verticaal waterpas te krijgen, het doorvoergat maar vergroten. Toen de monteur de inwendige constructiebalk/draagbalk van het dak wilde verwijderen hebben wij hem dit verboden. Resultaat is nu dat de rookgasafvoer nu schuin uit het dak steekt, voor de werking zal dat geen negatieve gevolgen hebben. Na de montage van de rookgasafvoer bleek dat de monteur alle dakisolatie rond het doorvoergat had verwijderd en de buitenlucht zichtbaar was. De loodslab van het rookgasafvoer was niet afgewerkt op de dakpannen. Om bij de doorvoergat te komen heeft de monteur een trap op het dak gemaakt door dakpannen op te schuiven, de monteur ging zonder valbescherming naar een werkhoogte van meer dan 7,00 meter. Onze dakpannen waren met panhaken op de panlatten gemonteerd, na de werkzaamheden ontbraken de panhaken van de opgeschoven dakpannen. Na het bezoek van de firma Feenstra was de kwaliteit van ons dak sterk verslechterd. Wij hebben zelf de isolatie laten herstellen en de loodslab laten afwerken. Wij hebben een hele slechte ervaring met een firma die adverteert in het blad van Vereniging Eigen Huis.
Bladzijde 1 / 1
Wij waren ook niet blij met Feenstra, slechte reparaties, en lang wachten.
Maar vaak staat de advertentie afdeling apart van de redactie. Helaas!
Het zou fijn zijn als dat niet zo was.
Maar vaak staat de advertentie afdeling apart van de redactie. Helaas!
Het zou fijn zijn als dat niet zo was.
kunt u een klacht indienen bij een organisatie waar Feenstra lid van is ?
Als u dan zo genaamd zelf niets mocht repareren kunt u zich waarschijnlijk beroepen op noodzakelijke noodreparaties.
Als u dan zo genaamd zelf niets mocht repareren kunt u zich waarschijnlijk beroepen op noodzakelijke noodreparaties.
Beste Jiddo,
Vereniging Eigen Huis vindt het vervelend dat u zo’n negatieve ervaring hebt met Feenstra. We hopen dat u uw klacht ook naar Feenstra zelf heeft gestuurd – de plek waar die moet worden opgelost. Eigen Huis Magazine plaatst geen advertenties van bedrijven als is gebleken dat die ronduit malafide zijn, en de vereniging houdt partnerschappen zo nodig kritisch tegen het licht. Maar Feenstra is een groot bedrijf met veel klanten, daar kan helaas wel eens wat misgaan. Het is dan natuurlijk zaak dat dat wordt rechtgezet. Maar vanwege individuele gevallen waarschuwen voor een bedrijf vinden we voorbarig. We hopen dat uw probleem snel wordt verholpen.
Vereniging Eigen Huis vindt het vervelend dat u zo’n negatieve ervaring hebt met Feenstra. We hopen dat u uw klacht ook naar Feenstra zelf heeft gestuurd – de plek waar die moet worden opgelost. Eigen Huis Magazine plaatst geen advertenties van bedrijven als is gebleken dat die ronduit malafide zijn, en de vereniging houdt partnerschappen zo nodig kritisch tegen het licht. Maar Feenstra is een groot bedrijf met veel klanten, daar kan helaas wel eens wat misgaan. Het is dan natuurlijk zaak dat dat wordt rechtgezet. Maar vanwege individuele gevallen waarschuwen voor een bedrijf vinden we voorbarig. We hopen dat uw probleem snel wordt verholpen.
Vereniging Eigen Huis vindt het vervelend dat u zo’n negatieve ervaring hebt met Feenstra. We hopen dat u uw klacht ook naar Feenstra zelf heeft gestuurd – de plek waar die moet worden opgelost. Eigen Huis Magazine plaatst geen advertenties van bedrijven als is gebleken dat die ronduit malafide zijn, en de vereniging houdt partnerschappen zo nodig kritisch tegen het licht. Maar Feenstra is een groot bedrijf met veel klanten, daar kan helaas wel eens wat misgaan. Het is dan natuurlijk zaak dat dat wordt rechtgezet. Maar vanwege individuele gevallen waarschuwen voor een bedrijf vinden we voorbarig. We hopen dat uw probleem snel wordt verholpen.
En daarbij is het tegenwoordig onmogelijk voor bedrijven om goed personeel te krijgen.
we zullen een nieuwe generatie monteurs de kans moeten geven want we hebben er al zo weinig.
Uiteraard moeten gemaakte fouten wel netjes opgelost worden, daarom altijd melden bij het bedrijf.
er loopt ook heel wat kaf onder het koren, en de slechte monteurs moeten er uit gehaald worden. En als je niks meld dan blijven ze aan prutsen.
Wij hebben goede ervaringen met Feenstra. Wij hadden juist slechte ervaringen met een ander bedrijf dat een nieuwe ketel in ons huis had geplaatst, waarna we allerlei problemen kregen. Wij zijn toen overgestapt naar Feenstra, zij hebben alle problemen kunnen oplossen. De CV-monteurs van Feenstra die wij de afgelopen 10 jaar hebben gezien, waren allemaal prettig en kwamen professioneel over. Enige minpuntje is dat ze soms wat later arriveren dan gepland, maar met het steeds drukkere verkeer is ze dat moeilijk aan te rekenen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.