In 2022 zijn wij overgegaan op VEH rechtsbijstandverzekering. Einde dat jaar conversie naar Heinenoord. Vanaf dat moment kloppen onze aangehechte voorwaarden totaal niet meer (dubbele nummering, ontbrekende nummering, zaken voor meer dan 1 interpretatie vatbaar). Mailen, bellen. Op mails is nooit gereageerd. Op telefoontjes in die zin, dat er gereageerd zou worden - nooit gebeurd. Formeel ingediende klacht - nooit behandeld. Toen zijn we opgestapt april dit jaar.
Nu weet ik inmiddels van een VEH-medewerker, dat expliciete woonverzekeringen (opstal, inboedel) bij Nationale Nederlanden zijn ondergebracht. OK, dus wij denken: Misschien moeten we overstappen naar die verzekeringen, we zijn tenslotte al decennia lang lid. Ik navragen: “Wat moeten we doen ingeval van schade?” “U moet een melding doen via Uw digitale dossier". Ze zouden dan binnen 10 dagen reageren. Anders kunt U ook nog bellen. Welk nummer? - Hetzelfde als het nummer, dat we moesten bellen inzake onze klachten voorwaarden rechtsbijstandverzekering (088-4230025). Maar dat is nou net het nummer, waar weliswaar iemand aan de telefoon zat, maar vanwaar nimmer of te nooit enige reactie is gekomen. En wat heb ik eraan, als mijn huis in de fik staat, of er ingebroken is, en ik moet eerst een digitale klacht aanmaken? Wie zegt, dat ik dat ueberhaupt nog kan??? - Je zou toch standaard een helpdesk verwachten, die gelijk actie kan ondernemen.
Lieve mensen, zijn er onder jullie ervaringsdeskundigen op dit gebied???