Vraag

Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen

  • 13 November 2021
  • 6 reacties
  • 1289 Bekeken

Ik kan het inschrijfformulier niet vinden.

Makkelijk overstappen naar een andere provider?

Met onze Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen nemen wij voor jou het uitzoekwerk uit handen. Je bent zeker van goede voorwaarden en een scherpe prijs. Schrijf je vrijblijvend in en ontvang een persoonlijk aanbod.

https://www.eigenhuis.nl/collectieve-inkoop-internet-tv-bellen#/


6 reacties

Op dit moment is er geen actie voor de collectieve inkoop van internet, tv of bellen. Vandaar dat je geen inschrijfformulier kunt vinden. 

Reputatie 2

@DaphneW Hoi Daphne, ik begrijp dat je via onze Eigen Huis nieuwsbrief op de hoogte bent gesteld van het volgend artikel Besparen met nieuw contract internet-tv en bellen. Je hebt helemaal gelijk het klopt dat er nog geen link is voor een inschrijving. Deze communiceren we pas als die daadwerkelijk van start gaat. Ik kan de verwarring begrijpen. We communiceren onze acties op de volgende manieren:

  • In het Eigen Huis Magazine
  • Via onze website communiceren wij wanneer een nieuwe ronde van start gaat
  • Via onze nieuwsbrieven. Hierin communiceren wij over al onze acties met daarin ook een inschrijflink
  • Tijdens de inschrijffase kan het zijn dat wij via verschillende media een commercial uitzenden

Groet, Stephanie

 

Ha Stephanie,

Uhm zojuist een verleng aanbod gekregen van Budget alles in een...ze bieden hetzelfde aan maar nu zonder collectieve inkoopkorting...gaat VEH nog een ronde collectieve inkoop internet (glasvezel +100MB) doen voor 17 augustus a.s.? 

 

hoor graag, Hans

Reputatie 2

Hoi @Hans Welkom op de VEH-community op dit moment hebben nog geen nieuwe actie lopen. We maken de inschrijving bekend via onze nieuwsbrieven, Eigen Huis Magazine en andere mediakanalen. Groet, Stephanie

Hallo Eigen Huis,

Op dit moment loopt jullie collectieve inkoop weer. Wij hebben op dit moment glasvezel Internet (1 Gb up/down) ,Tv en bellen tegen een zeer scherpe vaste prijs (€45 p/m). Tot nu toe ben ik nog geen andere provider tegengekomen die daar met een vaste prijs bij in de buurt komt. Maar als jullie denken dat het wel kan dan maak ik daar natuurlijk graag gebruik van! ;-)

Ik heb daarom geprobeerd het webformulier in te vullen maar loop helaas vast:

1. Mijn provider (jonaz.nl) komt niet voor in het verplichte veld ‘provider op dit moment’, en er is ook geen ‘anders’ optie. ??

2. Ik heb nu 1 Gb (glasvezel) up/down maar dat kan ik niet kiezen als voorkeur voor een nieuw aanbod.

3. Jullie hebben het over ‘interactieve tv’ dmv een kastje. Dat hoeft van mij niet perse omdat het daar vaak veel duurder van wordt, ik wil echter wel graag op meerdere toestellen het digitale signaal kunnen gebruiken dmv de CI+ module in de tv. De ‘CI+’ optie is helaas niet beschikbaar in het webformulier. De mogelijkheid om te kunnen kiezen voor bv 1 kastje en een aantal extra CI+ kaarten zou al helpen.

Groet, Rolph

PS: Als mijn persoonlijke wensen niet in de grootste gemene deler van de collectieve inkoop passen dan snap ik dat, al vind ik dat natuurlijk wel jammer ;-)

Reputatie 1

Dag R.K. De aanbieding geldt alleen indien er een KPN netwerk beschikbaar is. Het is niet zo'n probleem als we een provider zoals Jonaz niet kennen, wellicht is die nog toe te voegen. Voor je vragen omtrent de CI+ kaarten, daarin voorziet de actie niet. Ik weet ook niet of de winnende provider daarin kan voorzien. Daarvoor zal er met hen telefonisch contact moeten worden opgenomen. Voor meer/andere vragen omtrent de actie kun je het beste ons even bellen via 033-450 77 50.

Reageer