Inlogproblemen?

  • 7 June 2023
  • 17 reacties
  • 368 Bekeken

Zoals ik reeds in andere berichten het vermeld heb ik sinds enige tijd inlogproblemen op de community.

Het probleem zijnde dat ik nooit een 2e keer kan inloggen met eenzelfde account.

Nu kan ik in principe een oneindig aantal accounts aanmaken, maar dat is wel erg irritant en niet de bedoeling natuurlijk.

Het probleem lijkt te zitten in de auto logon en zogenaamde Single Sign On die deze site gebruikt.
Dat resulteert sinds enige tijd in een ‘er is iets fout gegaan’ foutmelding.
Ik we@Dekker-Lochem hier al langer last van heeft, dit ook al meermaals heeft gemeld, maar er tot nu toe geen oplossing is.

Ik zelf heb het ook al enige tijd geleden bij VEH gemeld en een aantal moderators hier een bericht gestuurd. Daar heb ik nog geen enkel reactie op gezien.

Wel zag ik dat ik een bericht h@darkfiber 
Maar omdat ik niet kan inloggen kan ik dat bericht niet lezen.
Een beetje Kafka/Catch22 dit dus.

Ik hoop dat de VEH snel kan achterhalen wat het probleem met de SSO is en het kan fixen,
zodat ik weer hier vragen kan stellen en proberen te beantwoorden.

Anne.
(AK Anne, theAnne, theAnne2,. theAnne3, theAnne4)


17 reacties

@theAnne4 bedankt voor je melding. Ik heb het uitgezet. We komen hier zo snel mogelijk op terug. Groet, Heidy

En ik denken dat dit probleem aan mij ligt of aan mijn computer. Met al mijn apparaten kan ik niet meer inloggen tenzij ik een nieuw wachtwoord aanmaak. Heel erg vervelend dat je alleen maar kan lezen en niet kan reageren.

Reputatie 2

@HB Graag wil ik je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn te bereiken via 033 450 77 50 tot 21.00 vanavond. Groet, Stephanie

Reputatie 2

Vandaag kon ik weer inloggen. Het probleem lijkt verholpen.

Reputatie 2

Het lukt weer. Vreemd dat dit zolang heeft geduurd en actie van inmiddels @theAnne4 nodig had. 

Reputatie 7
Badge +2

En ik ben ook weer terug ;)
@Dekker-Lochem Jij kunt mss ook weer inloggen? O:)

Reputatie 1

Hoi @Anne @Dekker-Lochem @HvandenB @B.V. We hebben als moderators continu jullie meldingen intern doorgezet. Helaas had dit technisch gezien iets meer voeten in de aarde dan gedacht. Er moest worden geschakeld tussen het platform en onze eigen medewerkers. Wij hebben vandaag ook terugkoppeling gekregen dat de inlogproblemen verholpen moeten zijn.

 

Fijn om te lezen dat jullie weer kunnen inloggen met jullie account en we zien jullie bijdragen graag weer tegemoet. Als er toch nog zaken niet goed lopen rondom het inloggen, horen wij dit graag. Groet, Willem

Reputatie 6
Badge

Ik kan na een paar maanden ook weer inloggen 👏👏👏

Reputatie 2

@PC Fijn dat het eindelijk is gelukt. Groet, Stephanie

Reputatie 6
Badge +1

Ook ik ben na ik weet niet hoeveel weken weer terug. Heb gebeld/gemaild etc., maar dat heeft nooit geholpen. Ook geen terugkoppeling.

Ik hoop dat het ook echt opgelost is. Als ik weer vele weken weg ben………...

Reputatie 5
Badge +1

Hallo Forum !

Kreeg diverse meldingen tijdens mijn vankantie. Maar ik heb weer toegang 🏴

Had de hoop al opgegeven, maar 't werkt.

Moderator en “the Anne4”  😉, bedankt. Groet, Rob

Reputatie 7
Badge +3

6 maanden lang niet kunnen inloggen. Terwijl er van mij eerder berichten waren verwijderd. Nooit een forum of community meegemaakt dat je als gebruiker cookies ect moet verwijderen. Google Chrome was voor mij tot voor kort geen optie vanwege het definitieve verlies van de Safety Modus van windows 11. Maar Als Eigen Huis zou ik toch maar andere software kiezen. Ook nooit geweten dat je als eigen huisbezitter zelf een IT-er moet zijn.

Reputatie 3

Zijn er nog mensen op het forum?

Reputatie 2

Als er geen mensen op het forum zijn heeft dat een andere oorzaak dan niet (meer) kunnen inloggen…. Onvoldoende bekendheid of animo?

Reputatie 2

@Erve Kun je je vraag verduidelijken want er wordt voldoende gereageerd op topics van de leden. Dat staat los van het inloggen. Groet, Stephanie

Reputatie 3

Hoi @SEM , ik had iets geplaatst en het was daarna vijf dagen stil op het hele forum. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt dat het zo lang stil blijft. Ik dacht dat er misschien weer inlogproblemen waren, maar dat is dus niet zo. Groetjes.

Reputatie 7
Badge +2

@Erve Welk topic was dat?
Ik zie bij de lijst van actieve threads niet 1 die door jou is gestart?
Dus mss is het posten niet helemaal goed gegaan?

Anne.
(Semi actief :))

Reageer