Vraag

Is een vragenlijst voor de verkoop van een woning rechtsgeldig?

  • 2 March 2024
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb vorig jaar een ander huis gekocht en achteraf blijken er items vermeld in de vragenlijst niet te kloppen

denk hier oa aan het bewust achterhouden dat er lekkage is in de slaapkamer welke niet te zien was op het moment van verkoop


2 reacties

Reputatie 2

Beste @C.H.J.S , welkom op de Eigen Huis Community en bedankt voor je bijdrage. ik zie dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je vraag.  Je hebt ons in februari gemaild met je vraag. We hebben toen aangegeven dat je telefonisch contact kunt opnemen met onze Juridische Ledenservice voor je vraag over de rechtsgeldigheid van de vragenlijst bij verkoop. Onze Juridische Ledenservice is bereikbaar op 033 450 77 50, van maandag tot en met donderdag van 09.00 tit 18.00 uur en vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur. Je kunt ook een belafspraak maken via https://www.eigenhuis.nl/contact. Groet, Stephanie

Reputatie 7
Badge +2

Een belangrijk punt is dat gelijk hebben en gelijk krijgen 2 hele verschillende dingen zijn.

Een lekkage niet melden is volgens mij laakbaar, maar om daar je gelijk voor te kunnen halen zou zo maar eens meer kunnen kosten dan wat het fixen van de lekkage kost.

Wij hebben zo’n geval gehad met een aannemer die vond dat ze alles prima hadden gedaan.
De procedure doorzetten zou echt geld hebben gekost en niet zeker tot het gewenste resultaat hebben geleid. 

Anne.

Reageer