Vraag

Stalen kozijn binnendeur vervangen

  • 5 April 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hierbij stel ik mij zelf voor als Radjiman.

Heb namelijk een vraag!

Mijn binnendeur stalen kozijn is aan vervanging toe.

Wie weet welke bedrijf ik kan benaderen...en wat zijn de kosten hiervan?


3 reacties

Reputatie 2

Beste Radjiman, van harte welkom op ons forum, ik zie dat je al even je vraag hebt gesteld en nog geen reactie hebt ontvangen vanuit de community. Via de volgende link wordt je doorverwezen naar een brancheorganisatie waar jezelf offertes kunt opvragen bij aangesloten bedrijven https://www.eigenhuis.nl/verduurzamen/maatregelen/isoleren-en-ventileren/kozijnen-vervangen. Groet, Stephanie

Beste Stephanie,

Dank voor uw antwoord. Helaas vind ik hierin niet de naam van een bedrijf in Groningen die voor mij het kozijn kan bestellen en plaatsen. Kunt u mij nog andere opties geven?

 

MvG

Hein

Reputatie 2

@H.S.R Deze dienst/informatie hebben we als vereniging niet omdat we onafhankelijk zijn en geen lijsten van bedrijven hanteren en onderzoek doen naar prestaties van bedrijven. Maar wellicht kan onze Bouwkundige Ledenservice met je meedenken en/of handvaten geven. Ze zijn te bereiken via 033 450 77 50. Van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 en op vrijdag van 09.00 tot 16.30. Op Bevrijdingsdag 5 mei zijn we gesloten. Groet, Stephanie

Reageer