In april 2022 is onze oude meter vervangen door Stedin Zeeland in een slimme meter. Alleen is de meter toch niet zo slim want het gasverbruik wordt al vele maanden niet aan Eneco doorgegeven. In het maandelijkse overzicht van Eneco staat steeds verbruik 00,00 en zij verwijzen mij hiervoor naar Stedin.
Klacht ingediend schriftelijk, tevens aan de directie van Stedin, telefonisch ca 5 maal maar nimmer een reacte/voorstel voor het oplossen van dit probleem. Bij telefonisch contact krijg je een zuchtende dame die het weer voor de zoveelste keer gaat noteren.
Op de site van Stedin staat over de behandeling van klachten:
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wanneer u toch niet tevreden bent over de wijze waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, kunt u een klacht indienen via de contactgegevens hierboven. Wij streven ernaar om binnen 3 weken uw klacht op te lossen. Als dat niet lukt, krijgt u zo snel mogelijk bericht van ons. Wij zijn wettelijk verplicht om binnen 8 weken een klacht op te lossen.
Nimmer (!!!) enige reactie vanaf installatiedatum gekregen. Wie weet raad want wil overstappen naar een dynamische contract, maar dat kan nog steeds niet na 5 maanden.