Skip to main content
Vraag

Vlaggen aan een appartements gebouw en VVe beheerder die nergens op reageed

• April 2, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Wij wonen in een appartement waarvan een externe VVe beheerder is .

Deze laat nooit iets terug horen op mail en aangetekende brieven.

Na jaren krijg ik een mail waarin hij zig verontschuldgt dat hij jaren niets heeft gedaan door personeel gebrek.

Ik heb met de gemeente kontact opgenomen over de brandveiligheid omdat hij hier ook niet op reageerde , deze zijn geweest en er moest veel veranderen volgens de wet .

Nu komt het er is een bewoner die hier boos over was dat er spullen verwijderd moesten worden en is nu op de treiter toer gegaan . Vorigjaar heeft er drie weken een vlag van haar voor ons raam gewapperd ( bloembollen vlag ) en is nu weer drie dagen aan de gang .

Er is ook al een bewoner weggepest door het opruien van dit persoon naar andere bewoners.

Nu deze vlag er al weer drie dagen voor ons raam wappert weet ik niet wat ik hier mee aan moet ,

daar de VVe beheerder nergens op terug reageerd.

1 reactie

HvandenB
  • Actieve deelnemer
  • April 2, 2026

Ongetwijfeld is het splitsingsreglement en het huishoudelijk reglement beschreven of vlaggen zijn toegestaan. Heb je beide documenten gelezen?

Je schrijft dat de beheerder niets van zich laat horen, maar waar is het bestuur in deze? Het lijkt mij dat je, als je er niet uitkomt met de vlaggende bewoonster, de probleem bij het bestuur van de VvE meldt, niet bij de beheerder.

Die bewoner kan wel boos zijn dat spullen verwijderd moesten worden, maar dat is wegens wetgeving, maar nog belangrijker, voor ieder persoonlijke veiligheid.