Waar komen de standpunten vandaan die VEH uitdraagt richting de politiek en hoe kan de community daaraan bijdragen?

• 15 October 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

De VEH zegt haar standpunten regelmatig onder de aandacht van de politiek te brengen. Prima idee, maar waar komen die standpunten eigenlijk vandaan? Draagt de community daar iets aan bij? Kun je zelf ideeen en/of argumenten aandragen?

Recent timmert de DNB aan de weg om het eigen huis in BOX 3 te plaatsen. Diverse politieke partijen propageren dit ook. Ik kan nergens het standpunt van de VEH hierover vinden maar ik vermoed dat er wel leden zullen zijn die hier een mening over hebben. Het lijkt me goed hierover in discussie te gaan. Uiteraard niet alleen met de community leden maar zeker ook met de VEH.

3 reacties

Dag Rik, leden kunnen telefonisch of per e-mail suggesties of ideeën met de vereniging delen. Deze sturen wij (de ledenservice) door naar de afdeling Belangenbehartiging.  Verder is er een ledenraad die elke 4 jaar wordt gekozen. Er wordt regelmatig vergaderd met de ledenraad met onder andere onze directie over wat leden bezighoudt en de algemene ontwikkelingen worden eveneens hierin besproken. Groet, Alexander

Hi Alexander, ik zie nergens een email adres waar ik suggesties op kan inleveren. Alle contactmogelijkheden gaan over specifieke vragen die mensen kunnen hebben.

Groeten, Rik

Hoi Rik, je mag altijd een e-mail sturen naar ledenservice@eigenhuis.nl. Ook het contactformulier mag je gebruiken voor het indienen van een algemene suggestie, tip of opmerking. Dan kies je voor “overig”.

Reageer