Waterlabel - maar dan anders

  • 6 February 2023
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

  • Nieuwe deelnemer
  • 0 reacties

In de magazine van februari 2023 las ik vluchtig de kop "waterlabel". Nog voor het artikel gelezen te hebben gingen mijn gedachten naar stimulering van verantwoord omgaan met (drink)water zeker nu nog de prijs van m3 water laag is een hele uitdaging. Water opvangsystemen, groene tuinen, groene daken, gebruik grijswater, etc. etc. - Het ging helaas niet over stimuleren en duurzaamheid. Dit onderwerp bestaat ook niet in het kiezen bij Subforum onderwerp of optionele Tags, alleen de economisch verantwoordelijke onderwerpen. Missen we dan niet iets op onze agenda ?


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 2

@E.L Welkom op de community. Zoals ook in de Community richtlijnen aangegeven. De Eigen Huis Community dient als dialoog tussen leden over verduurzamen. Vanuit dit kanaal monitoren we het onderlinge contact tussen leden. Ik heb je voorstel voor het onderwerp doorgestuurd naar de betreffende afdeling en waterlabel toegevoegd aan de optionele tags. Minister Harbers van Infrastructuur en Waterstaat heeft de aanbevelingen voor een waterlabel in onderzoek. Een voorstel voor een topic heb ik ook doorgestuurd. Mochten we deze publiceren dan sturen we je een privébericht en kun je onder het topic reageren. Deze topic sluiten we omdat er niet direct een vraag wordt gesteld aan de leden en de community niet dient voor vragen over Belangenbehartiging aan de Ledenservice. Groet, Stephanie