Wij wonen in een platte bungalow met 2 personen, op het dak 36 zonnepanelen, dus stroom genoeg. in februari van dit jaar ontvingen wij de jaarafrekening 22/23, beginstand ca 93.269, eindstand 89.676, dus ca 3593 Kwh teruggeleverd , meter loopt terug, wat doet nieuwe Stroom nu?: ze laten de meter een rondje maken naar 100.00 Kwh (telwerk meter loopt tot 100.000 Kwh) en dan door naar 89.676 KWH = 96.407 Kwh verbruikt. We kregen een afrekening van € 35.630,93. Op basis van deze foutieve afrekening wordt ons maandelijkse voorschot ca € 2300,- Dit kan niet waar zijn! Na heel veel gebel met de helpdesk (uitbesteed aan Belgen) kwam er een creditnota van € 35777,- zonder bijgaande berekening. In alle gesprekken met de helpdesk worden excuses aangeboden voor de lange tijd dat dit al loopt, al 10 maanden. We hebben 2 foutieve voorschotten van € 2300,- gekregen , waarvan 1 gecrediteerd, voor de overige maanden ontvangen we voorschotten van € 6,05. Ik wilde de leverancier bezoeken, ze zitten in Maastricht, maar dan krijg ik als antwoord: u komt er niet in.
Wat willen wij: dat de administratie in orde is en beter met ons wordt afgestemd en ook dat we ons een gewaardeerde klant voelen. Wie heeft hier ervaring mee en/of kan ons helpen. Moderator, leest u mee??