groene renovatiemaatregelen

  • 21 May 2024
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Beste bewoner(s),

Hallo, mijn naam is Ali Afrooz.

Ik ben een masterstudent aan de Universiteit van Twente. Voor mijn scriptie wil ik graag interviews afnemen met inwoners van Utrecht en Amsterdam die groene renovatiemaatregelen in hun huis hebben toegepast. Dit kunnen bijvoorbeeld dak-PV-installaties, groene daken, groene wanden, biologisch en hoogwaardige isolatiematerialen zijn, enzovoort. In het algemeen kan alles worden meegenomen wat de energie-, milieu- of sociale aspecten van uw woonsituatie heeft verbeterd.

Ik zou graag een kort interview met u afnemen (online of op een plek die u uitkomt). Ofwel heb je ze in je huis geïmplementeerd, ofwel heb je erover nagedacht, maar heb je ze om welke reden dan ook niet geïmplementeerd. Ik zou het waarderen als u mijn bericht verder zou kunnen delen. Ik hoop snel van u te horen om dit interview zo spoedig mogelijk af te leggen. U kunt contact met mij opnemen via mijn telefoonnummer (WhatsApp is ook beschikbaar) of mijn e-mailadressen.

Telefoonnummer: +31 6 45069353

E-mailadressen: a.afrooz@student.utwente.nl, ali.afrooz.2012@gmail.com

Helaas spreek ik geen Nederlands, dus ik hoop dat we het interview in het Engels kunnen afnemen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer