Heb jij een tussenwoning met zonnepanelen?

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Voor onze Collectieve Inkoop Zonnepanelen organiseren we in augustus een aantal fotoshoots waarbij we huizen met zonnepanelen gaan fotograferen die we kunnen inzetten bij onze dienst. Hierbij willen we verschillende type huizen met zonnepanelen vastleggen. We zijn nog op zoek naar een geschikte tussenwoning/eengezinswoning (voor starters) met zonnepanelen. De zonnepanelen moeten laag genoeg op het dak liggen óf het huis moet genoeg ruimte in de voor- of achtertuin hebben om de zonnepanelen tegelijk met de modellen in een shot op foto vast te leggen. Het gaat dus alleen om het gebruik van de woning, je hoeft zelf niet op de foto. Daar hebben we modellen voor ingehuurd. Heb jij een tussenwoning met zonnepanelen die geschikt is? En vind je het leuk als we jouw woning gebruiken voor beelden rondom onze Collectieve Inkoop Zonnepanelen campagnes? Daar zou je ons enorm mee helpen! Stuur dan in de reacties op dit topic een foto van jouw huis met de zonnepanelen.  Ik ben benieuwd! 


2 reacties

De 8 zonnepanelen die ik dit voorjaar heb geïnstalleerd leveren meer op dan we zelf gebruiken .

Het is echt een goede investering maar het meest belangrijk vinden we de nul CO2 uitstoot .

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Pieter,

Mijn dak is volgens mij prima geschikt? :)
 

(op de achtergrond een zogenaamd postcoderoos project)
 

(rechtsachter zie je ook nog de zonneboiler en de lucht - water warmte pomp,
daar komt ‘binnenkort’ ook nog een lucht - lucht warmtepomp installatie bij)

Ik heb wel wat aan te merken op de collectieve zonnepaneel inkoop campagnes,
maar ze zijn goed genoeg dat ik daar wel aan mee wil helpen :P

Oh, het hele huis is te zien in de link die ook in mijn ‘sig’ staat:
https://duurzamehuizenroute.nl/woning/tussenwoning-1896-den-haag


Anne.

Reageer