Ik ben al jaren lid van V.E.H. ik wil graag weten wat die vreemde woorden die jullie gebruiken betekenen b.v. Community en Topic en Sticky en Alias, zijn daar geen Nederlandse woorden voor ik heb een rondgevraagd en 9 van de 10 personen weten niet wat deze woorden beteken. V.E.H. is och een vereniging voor Nederlanders waarom schrijven jullie dan ook niet in normaal Nederlands wat alle Nederlanders begrijpen, nu lijkt het net of V.E.H. voor heel geleerde mensen die hebben gestudeerd is, maar er wonen nog veel meer normale mensen die niet gestudeerd hebben in Nederland en die lid ook zijn van V.E.H. en die willen ook graag weten wat jullie met die vreemde woorden bedoelen, ik hoop dat jullie er rekening mee houden dat het in begrijpend Nederland moet .
Met vriendelijke groeten. Aad Bakker Nibbixwoud Ik kom er weer een paar tegen Subforum en Tags zijn daar ook geen Nederlandse woorden voor ?
Vreemde woorden/termen die ook lid zijn bij V.E.H. en die willen het ook graag begrijpen wat jullie bedoelen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.