Wij hebben een twee onder 1 kap woning uit 1991 met standaard dubbel glas dat nu dus 30 jaar oud is. Er liggen al 10 zonnepanelen op het dak, twee jaar geleden hebben wij op de begane grond vloerverwarming laten aanleggen. Ons energielabel is A. Wij willen verder gaan met isoleren omdat er naar mijn vermoeden veel warmtelekkage optreed via de ramen want bij alle ramen is verschil in temperatuur fors zodra je dicht bij het raam staat. Daarnaast is weer tijd dat de huidige houten kozijn geschilderd moeten worden en zoals we allemaal wet weten kost dat ook elke 4 a 5 jaar een aanzienlijk bedrag. Nu zit ik te denken om de huidige kozijnen te laten vervangen door kunststof kozijnen met HR++ of HR +++ glas. Alleen denk ik dan als dat bedrijf de huidige kozijnen verwijderd wat gebeurt er dan met het metselwerk en aansluiting / afwerking van de binnenmuren ? Wie kan mij de voor en nadelen hiervan op een rijtje zetten ? Alvast bedankt voor jullie reacties hierop.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEigen Huis Community
Log in om te kunnen reageren, een vraag te stellen of discussie te starten.
InloggenEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.